Muskler vs Muskler

En alldeles seriös och för tillfället viktigt fråga :) Kan man minska träningsvärk på något vettigt sätt? Jag har just nu så ont efter mitt BodyPump pass att jag var tvungen att sitta på sängen dubbelvikt för att kunna borsta håret i morse haha. Eller är det bara att vänta tills det går över?
 
En alldeles seriös och för tillfället viktigt fråga :) Kan man minska träningsvärk på något vettigt sätt? Jag har just nu så ont efter mitt BodyPump pass att jag var tvungen att sitta på sängen dubbelvikt för att kunna borsta håret i morse haha. Eller är det bara att vänta tills det går över?
Får man igång värmen i kroppen och cirkulationen så hjälper det en del. Annars kan man ju använda ipren eller liknande och det fungerar mot smärtan men sen om det är att rekommendera för resultaten och hälsan är en annan fråga.
 
Får man igång värmen i kroppen och cirkulationen så hjälper det en del. Annars kan man ju använda ipren eller liknande och det fungerar mot smärtan men sen om det är att rekommendera för resultaten och hälsan är en annan fråga.
Så är det bättre att försöka köra någon lugn träning som typ yoga eller pilates idag än att vila?
 
En alldeles seriös och för tillfället viktigt fråga :) Kan man minska träningsvärk på något vettigt sätt? Jag har just nu så ont efter mitt BodyPump pass att jag var tvungen att sitta på sängen dubbelvikt för att kunna borsta håret i morse haha. Eller är det bara att vänta tills det går över?

Det bästa sättet att döda träningsvärk är mer träning. :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 317
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Ryttare, respekt?? Vi har ett hus och en stor lada. Bägge ligger vid en gårdsplan modell mindre, kan precis vända med sopbilen och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 343
Senast: Jadzia
·
Samhälle Senaste veckorna har jag hållit på med ett projekt som kretsar mycket kring identitetsmarkörer, det vill säga olika symboler och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 283
Kultur Jag är lite sent på det, men jag har denna morgon sett att folk har hoppat på en fotoutmaning på Instagram som heter Fånga februari. Den...
15 16 17
Svar
329
· Visningar
15 405

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp