Muskler vs Muskler

Hur lyser min attityd till kvinnor , dejting och utseende igenom på mina bilder på Tinder ?

Jag tänker inte ge mig in i någon diskussion om ditt dejtingliv, det är noll och ingen idé för vi kommer inte kunna mötas i alla fall.

Dock är det ju lite så att de bilder man väljer ändå talar om någonting för mottagaren. Vad man tycker är viktigt att förmedla om sitt utseende kan vara en sådan sak.
 
Jag har alltid gillat mig själv. Men det är uppvaknande varje gång att andra inte gillar mig. Så därför känns det mer logiskt att titta på vad jag kan förändra för att andra ska gilla mig.
Just exakt den inställningen är ett stort problem. Dessutom, när du får kommentarer om sånt som är problematisk så totaliggar du det och ångar på med inställningen att du har Helt Rätt. Jag förstår att det är lättare att byta klädstil än inställning men du bör kanske foka mer på kvinnosyn och ödmjukhet än vilken tröja du ser bäst ut i.
 
Dock är det ju lite så att de bilder man väljer ändå talar om någonting för mottagaren. Vad man tycker är viktigt att förmedla om sitt utseende kan vara en sådan sak.

Och det tror du inte jag har tänkt på extra mkt ? :)
Jag har en bild på mitt ansikte och sen bilder på sammanhang som jag trivs i :) .
 
Skulle det vara gångbart för att få matches? Dvs en bild på ett landskap istället för sig själv och nån kort ganska intetsägande text.
Ingen aning. Jag vet inte om det skulle vara gångbart för mig heller då jag inte provat.
Jag tror bara att @Hero svårigheter beror på vissa andra saker. Jag känner inte honom men tolkar utifrån hur han skriver här.
Vad vill jag inte gå in på då det vore taskigt att diskutera någon på ett offentligt forum.
 
Ingen aning. Jag vet inte om det skulle vara gångbart för mig heller då jag inte provat.
Jag tror bara att @Hero svårigheter beror på vissa andra saker. Jag känner inte honom men tolkar utifrån hur han skriver här.
Vad vill jag inte gå in på då det vore taskigt att diskutera någon på ett offentligt forum.
Fungerar det för en så borde det väl rimligtvis fungera för alla.
 
http://www.dailymail.co.uk/femail/a...-men-taller-make-feel-protected-feminine.html

"According to the study data, the dominant reasons females cited for preferring a tall partner are matters of protection and femininity."

Det är ju kvinnor som är osäkra i sig själva som behöver känna sig feminina och beskyddade :).

Åh, så förvånande att du kontrar med att länka till en till skitartikel. :rofl: Men fint, alltid är det kvinnors fel att du känner dig osäker. :idea: Du har liksom inte kopplat att det där behovet att känna sig liten och beskyddad också är kopplat till unket könsrollstänk?
 
Äh bara han blir lite biffigare så löser det sig. Kvinnor gillar sånt.
http://gph.is/2rlSKU3


giphy.gif
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 319
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Ryttare, respekt?? Vi har ett hus och en stor lada. Bägge ligger vid en gårdsplan modell mindre, kan precis vända med sopbilen och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 344
Senast: Jadzia
·
Samhälle Senaste veckorna har jag hållit på med ett projekt som kretsar mycket kring identitetsmarkörer, det vill säga olika symboler och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 294
Kultur Jag är lite sent på det, men jag har denna morgon sett att folk har hoppat på en fotoutmaning på Instagram som heter Fånga februari. Den...
15 16 17
Svar
329
· Visningar
15 406

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp