Nätdejting del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nätdejting del 5!

*KL*

Är det någon som har ett konto på MP som skulle kunna tänka sig att ta en titt på min profil och komma med lite konstruktiv kritik? Jag vill vara anonym här, men jag kan ju alltid PMa mitt MP-kontonamn.

Du kan väl kopiera den och skicka sen som PM till mig här på Buke.
 
Sv: Nätdejting del 5!

*kl*

Jag fick just den här otroligt charmiga frågan "Hur mår lilla flickan då?" av en person som jag haft kontakt med stundtals i några månader och som är intresserad av mig. Vem sjutton kallar en vuxen människa för "lilla flickan"?! Eller använder den benämningen överhuvudtaget? När jag ifrågasatte så upprepade han det gulliga (enligt honom då) smeknamnet och lade dessutom till "lilla sötis". :arghh: :banghead:

Men annars ska jag på dejt på tisdag! :D

Hur går det för er?
 
Sv: Nätdejting del 5!

Hur gammal är han som frågade, låter minst sagt konstigt?

Jag hoppas det kommer att gå bättre för mig nu när jag har fått hjälp av några här i tråden, ni vet vilka ni är, tackar så mycket.
 
Sv: Nätdejting del 5!

Aha- å is har ju inte ens jag använt till dom jag skrivit till:D
Kanske det jag ska göra i mitt fall ??:p

gomorron på er allesammens
/s
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 025
Senast: Sirap
·
Mat Jag har ju Jamie Olivers kokbok "5 ingredienser", vilket är en bunt rätter som lagas med endast, hör och häpna 7, nej skämtade bara, 5...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 629
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Kom inte på någon bra tittel :o Men ska försöka förklara mitt problem! Jag har de senaste 5 plus åren haft ett sytem för att bokföra...
Svar
3
· Visningar
472
Senast: Lyan
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
7 534
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp