Bukefalos 28 år!

"Någon" leker med färgerna!

Sv: "Någon" leker med färgerna!

Fast jag tycker det kompletteras rätt bra med den mörka gröna! :)

kl

Är det inte lite pinsamt att jag inte ens kommer ihåg hur det såg ut innan ändringen? :o:p
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Hade jag inte hittat denna tråden, hade jag inte märkt att det skett en ändring :p
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

KL.

Jättesnyggt :) Har nästan samma färger på min hemsida :D Grönt är lugnande och skön färg..
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Fast jag tycker det kompletteras rätt bra med den mörka gröna! :)

Ja, jag tycker också det är fint rent estetiskt, men jag tycker ändå att bakgrundfärgen är kall ;) Tänk sen när snön ligger ute och så ska man sitta framför buke och påminnas om den jävla kylan :D
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Ja, jag tycker också det är fint rent estetiskt, men jag tycker ändå att bakgrundfärgen är kall ;) Tänk sen när snön ligger ute och så ska man sitta framför buke och påminnas om den jävla kylan :D

Det förstås :p Haha, du får be Gunnar ändra färgerna sen lagom till snön kommer då! ;)
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Haha, är jag den enda som tycker att det är lite tråkigt nu? :p

Tyckte det gula piggade upp o blev så besviken när jag loggade in o såg att det var grönt igen... :p
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

*kl*

Då jag inte kan se färgad text mot färgad bakgrund, alltså allt som INTE är vit, blev riktigt paff när jag loggade in i kväll....

Jag KAN SE den blåa texten i dom gröna "rubrik"rutorna :D

:love: :love: :love:
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Haha, är jag den enda som tycker att det är lite tråkigt nu? :p

Tyckte det gula piggade upp o blev så besviken när jag loggade in o såg att det var grönt igen... :p

Jag skrev i ett inlägg för ett tag sedan att jag tyckte den gula var fin, påminde mig om en sommardag. Men det verkade bara var jag som tyckte så.:)

Allt det här gröna är ganska så trist.
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Skönt att man inte är ensam då! :D

Hoppades på att Gunnar inte skulle ge vika för den stora massan, haha.. Men jag vet inte om min skärm är lite snällare än andra, för det gula stack aldrig i mina ögon. Ovant ja, och första reaktionen var neeej, men efter 2 minuter gillade jag det skarpt!

Men ja, det är väl bättre om fler än två är nöjda med färgerna! Antar jag.. :cool: ;)
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

*KL*

Jag skulle vilja be att få tillägga att jag gärna ser att citat-rutorna kunde avvika i alla fall lite från originalinlägget...

Tack för ordet! :D
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Haha, du kanske är min tvillingsjäl! :love: Men tänk så enkelt det vore om du och jag skulle byta lägenheter...;)

Åh en tvillingsjäl:love:
Jag tycker nog vi ser till att börja swapa lägenheter en gång i månaden minst i framtiden!!
Gud så mysigt med lite ombyte, fast inte för mycket då förstås;):D
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

kl

Underbart färgtema! en riktigt positiv överraskning när jag loggade in!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Om vi bortser helt ifrån hur passade rasen är för dig, mentalitet, hälsa… Bara utseende och absolut ingenting annat. Vilken ras/typ är...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
12 568
Senast: Sezziyanen
·
  • Artikel
Hästnyheter En lillasyster vill att storasyster ska leka i ”Vill du va min ponny?”, där leken blir en egen värld - eller om det är storasyster som...
Svar
0
· Visningar
163
Senast: Gunnar
·
Hemmet Har köpt lägenhet där köket har kvart klinker på golvet, vita högblanka skåpluckor och svart bänkskiva. Köksmöbler till detta? Litet...
Svar
10
· Visningar
328
Senast: gullviva
·
Fritid Jag vill måla mönster på en resväska för att kunna urskilja den från andra. Någon som har förslag på vilken sorts färg som fäster på plast?
Svar
7
· Visningar
596
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp