Narnia - Häxan och Lejonet (ULVLEK)

Men Q!:eek: Hur är det möjligt? Trodde C S Lewis var första fantasy-upplevelsen för... typ alla!:confused:

Jag har hittat hit alltså.:D Men håller på och fixar, så jag blir nog inte aktiv förrän imorgon kväll.
Nää jag började med sagan om ringen jag:o
Men har iaf sett filmerna
Och är det som det brukar så är säkert böckerna bättre än filmerna
 
+ @bollen__

Måste Peter bestämma i förväg att en lynch ska avbrytas? Typ - "om X får flest röster så vill jag avbryta, annars vill jag inte"?


En rad hamnar alltså både hos Edmund och hos lyan?
Får Edmund veta vilken rad som ulvarna får?
bra att du tar hand om frågorna :p
Jag är ute och ger hästarna en massa hö i blåsten och snön samt fyller vatten så läser och skriver bara på telefonen just nu :)
 
Då ska vi se. Jag kan ju lika gärna räkna lite nu då ;)

13 deltagare
"Normalt" 1/3 onda
13/3 = 4,33

Så min gissning är att vi troligtvis har 4 onda att tas med, möjligen 5, men jag hoppas på 4.
(då inkluderar jag ulvar och häxa i de 4.)
7 namngivna goda roller (6 special + x antal bybor)
 
Dags för en obligatorisk fråga!

Vilket talande djur skulle du helst vilja vara?

Svara och motivera innan 18.00 imorgon för att inte riskera att dra på dig Aslans vrede.
 
Jag har hittat leken!
Narnia var och är mina favoritböcker i fantasygenren. Hästen och hans pojke, gjorde att jag drömde om att ha en häst som heter Bri.
 
Dags för en obligatorisk fråga!

Vilket talande djur skulle du helst vilja vara?

Svara och motivera innan 18.00 imorgon för att inte riskera att dra på dig Aslans vrede.


Åhåhå!

Jag skulle förstås vilja vara Bri! Den talande hästen som jag skrev om i inlägget ovanför! Jag önskar ofta att mina hästar ska kunna tala till mig, ibland inbillar jag mig att de gör det - men det vore faboulous att få vara en talande häst själv!
 

Liknande trådar

Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 472
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp