Bukefalos 28 år!

NH *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: NH *bildtråd*

Gud vilka oerhört vackra bilder. Och vilken vacker miljö!!! Ska övertala min syster att ta med sig sin nya kamera (som hon betalt 15 000:eek: för, så den borde ju vara bra) och fota mig och pållen någon dag, men vi har ingen så vacker skog, så det blir nog lite mer amatörbilder. Rolig tråd förresten!
 
Sv: NH *bildtråd*

*kugger knapp*

Jag har inte så många bilder på mej o pållen, utan bara några där jag fotat själv.

Här är iallafall första gången vi går över presenning.
15302896.jpg

15302897.jpg

15302899.jpg

15302898.jpg


Vi har bara testat att gå över utan grimskaft en gång och det funkade faktiskt:p fast då gick han väldigt tätt bakom och märkte nog aldrig att han gick på nåt annat.
 
Sv: NH *bildtråd*

Hej! Vilka fina bilder alla har lagt in! Vad roligt! Jag håller på att träna Level 2 med min häst. Har officiellt inte tagit Level 1, men är ganska säker på att vi skulle klara det... Är det någon som vet om det finns några duktiga PNH-are i Stockholmstrakten? Känner att det skulle vara roligt om man kunde få lite hjälp och feedback från någon som kan!
 
Sv: NH *bildtråd*

Lite nya bilder :)






Ganska tråkiga, men ändå. Tog ett tag att övertala Ella om att bommarna inte var farliga men sen kunde vi gå in, stanna, backa ut och igenom! :bump:
 
Sv: NH *bildtråd*

Tack så mycket!:) Jag började förra året vi den här tiden och har inte tränat så himla intensivt men lite nån gång i veckan eller så:) det har iaf gett resultat och det är himla roligt! va roligt att höra att du gillar dom!
 
Sv: NH *bildtråd*

Tack så mycket! jag älskar också miljön så himla vacker! Ja du får övertala henne! vad är det för nån hon har köpt? så får du lägga in bilderna här sen!:) ja jag tyckte det behövdes en sån här tråd:)
 
Sv: NH *bildtråd*

Kan du inte skicka över lite natur på posten till oss? ;)
 
Sv: NH *bildtråd*

Det hade jkag gjort om jag kunnat:D jag skulle skicka lite till mig själv då också:D För här hemma är det inte så vackert precis:D
 
Sv: NH *bildtråd*

Speciellt inte den här årstiden :crazy: jag vill ha fram den där sommaren igen!
 
Sv: NH *bildtråd*

Jätte fina bilder ser jätte trevligt ut.

Är själv en frälst PNH anhängare:D
 
Sv: NH *bildtråd*

Vad roligt det ser ut när ni tränar med hästarna! :) Seg som jag är har jag inte riktigt fattat vad NH är för nåt..:angel: Men enligt mig ser det ut som ni håller på med hunddressyr, för det där är nästan precis såna saker som jag har tränat en massa på med min hund. :D
 
Sv: NH *bildtråd*

KL*

Har en liten fråga främst till er som rider era hästar med endast halsring/repgrimma/inget alls på eran väg dit, red ni "vanligt" också då med träns och bett eller höll ni er endast till t.e.x repgrimma?
Många kanske har läst min tråd om att jag tränar för en NH-tränare med min nya häst och jag får ENDAST använda mej av hennes övningar och så. Och jag vill gärna lära mej rida med t.e.x bara en halsring men på vägen dit vill jag kunna variera med att rida även med träns(som jag och hästen är van vid) så att hästen får den motion han behöver....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
593
Senast: tessan.g
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
2 072
Senast: JohannaB
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 788
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
12
· Visningar
2 724

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp