Nu leker vi "Vad är grejen?"

Detta är första bilden (är flera bilder men denna visar alla delar)
Vet dock inte vad det är.
IMG_8989.png
 
När jag växte upp hade vi en mulltoalett där man bytte tunnor som var väldigt lika denna, där den övre ringen var för urin (tror jag). Dock verkar hålet i mitten opraktiskt... Var visserligen en axel för omrörning som stack upp någonstans, men får inte ihop det rent praktiskt.
 
När jag växte upp hade vi en mulltoalett där man bytte tunnor som var väldigt lika denna, där den övre ringen var för urin (tror jag). Dock verkar hålet i mitten opraktiskt... Var visserligen en axel för omrörning som stack upp någonstans, men får inte ihop det rent praktiskt.
Bästa förslaget hittills ändå! 👍👍
 
Precis så. Sådan Mulltoalett hade vi när jag var liten. Det på bilden är själva insatsen inuti mulltoaletten. Kisset skulle hamna på övre ringen och bajset i stora tunnan. Blir mera tydligt när man har hela mulltoaletten ihopmonterad. Man hade flera insatser, så det kunde komposteras ifred.
 
Precis så. Sådan Mulltoalett hade vi när jag var liten. Det på bilden är själva insatsen inuti mulltoaletten. Kisset skulle hamna på övre ringen och bajset i stora tunnan. Blir mera tydligt när man har hela mulltoaletten ihopmonterad. Man hade flera insatser, så det kunde komposteras ifred.
Tack, mysteriet löst! 😁😁👍
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 010
Senast: tanten
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 938
Senast: Mkb
·
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
673
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 260
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp