Bukefalos 28 år!

NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!

Ska bli riktigt roligt!

Asi och Ketill har vi kvar, mamma har även en ny häst som heter Laufi.
Asi rider mamma och tränar på riktigt bra, Ketill har lite halvt gått i pension och myser mest med sin medryttare, mamma rider honom några gånger i veckan bara. Han är bättre än någonsin!!
Sen har vi Tinna och nu lillkillen..
Bara gården som saknas ....
 
Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!

Det är ju sämst nu, med jul och sånt. Blir det försäljning för min del så kör jag på ordentligt i vår.
 
Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!

Nu gillar svarta hästar va?? haha ni har bara sånna=)=)=
Fin kille=)
 
Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!

Haha, det har bara blivit så ;)
Tur jag hade Dalla ett tag som var brunblack och mamma har ju Laufi som är isabell.
Hästarna är så mkt mer än en färg, men det är lite komiskt att nästan alla är svarta'
 
Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!

Vi får se hur han utvecklas och hur han sköter sig, men än så länge får han ha kulorna kvar :)
 
Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!

CF0E379E-CC4A-49E8-9838-7615A237B539_zpsgrdwi3cm.jpg

:d:love:
Som sagt Michis, ett jävligt stiligt tidsfördriv! ;)
 
Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!

Jäklar vad fin! :d :love:


*kl*

Gott nytt år till er alla! :)

0ab9fe82720911e3a12b0e196947e596_7.jpg

Min allra finaste idag, sjukt pigg. Han fyller 23 år imorgon (;)), och är så himla fin att rida. Älskade häst.

2014 blir inget roligt år för min del, då min fina B ska flytta. :(
 
Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!

Hon ska säljas pga många orsaker. Bland annat tidsbrist och skador (på mig) som sätter käppen i hjulet för oss. Så jag ska leta en sällskapsponny/promenadhäst som kan gå med Filipus istället så länge.. :( Väldigt tråkigt beslut att behöva fatta, men det är för allas bästa.
 
Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!

Vi har en häst som antingen ska tas bort eller säljas som sällskapshäst. Han kan dock inte ridas...

Kl.
Imorgon ska jag och sambon ut och mysa med lillprinsen!
Är som ett barn på julafton, gillar honom redan!
 
Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!

Jäklar vad fin! :d :love:


*kl*

Gott nytt år till er alla! :)

0ab9fe82720911e3a12b0e196947e596_7.jpg

Min allra finaste idag, sjukt pigg. Han fyller 23 år imorgon (;)), och är så himla fin att rida. Älskade häst.

2014 blir inget roligt år för min del, då min fina B ska flytta. :(
O vad fin, fux med bläs och flax. Samma som min förra älskade pålle. Han togs bort i akut kolik denna dag för 2 år sedan.:(
 
Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!

KL

Sån här får vintern gärna vara hela tiden :D Plusgrader och grönt gräs!



1517562_10151950839613702_39674463_n.jpg




Hur får jag in bilden direkt i inlägget???

Använd Infoga bild
istället för Infoga länk. :)

Jag har aldrig varit med om en jul utan snö så att det växer grönt gräs är ju totalt främmande för mig i år. Men ärligt talat rätt skönt. :D
 
Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!

Nej jag vill ha frost!
Fy för all denna äckliga leran!!
(Det var till Macken)
 
Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!

Jag firade nyårsafton med att ramla av min häst. :o Det gick bra, hjälmen fick sig en smäll och ska bytas men annars är allt lugnt med oss.

Fröken "nerverna på utsidan" var lite spänd av avlägset förtida smällande under vår skrittrunda igår förmiddag. Försökte få henne att sänka sig och länga överlinjen lite, hon började slappna av men så knakade det till i ett träd vi passerade, hon gjorde helt om och jag var helt enkelt inte med. :p
 
Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!

Nä, lera är inge kul... Men där jag bor har vi väldigt mycket sand i jorden, så det blir inte så lerigt här :D
Idag sken solen och hästen var bara underbar, så det var en bra start på 2014 :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hejsan! Kort bakgrundsinfo: jag är 18 år gammal, ridit på ridskola i 11 år och har diagnosen autism nivå 2 vilket avsevärt försvårar...
Svar
15
· Visningar
2 209
Avel Jag startar en ny tråd för oss som har dräktigt och behöver skriva av oss. Känns som att betäckningstråden blir fel ställe. Eftersom...
82 83 84
Svar
1 662
· Visningar
121 700
Senast: Ketrawzc
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 667
Senast: machafuko
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 453
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp