OLW:s bråket...

Sv: OLW:s bråket...

Jag har skapat en tråd på avel som heter Genetik välkomna dit och diskutera OLW anlaget.
/Rina
 
Sv: OLW:s bråket...

Nu måste jag få veta, hade ni någon träff på Bökeberg och hur gick den?????:bump:
Sen undrar jag också hur det går i SPHA-såpan......:angel: ;)

/Carina :eek:
 
Sv: OLW:s bråket...

Haaaaalllååååå!!!!!! Har alla gått i ide???:confused:
Jag vill veta vad som händer.......:crazy: :o

/Carina :eek:
 
Sv: OLW:s bråket...

Lenita skrev:
Haaaaalllååååå!!!!!! Har alla gått i ide???:confused:
Jag vill veta vad som händer.......:crazy: :o

/Carina :eek:

Här regnar det... :angel:
Jag försöker förmå mig att sätta ut mina föl på annons men det är så svårt... :crazy:
Vad gör du själv då?
:cool: :smirk:
 
Sv: OLW:s bråket...

Lenita skrev:
Haaaaalllååååå!!!!!! Har alla gått i ide???:confused:
Jag vill veta vad som händer.......:crazy: :o

/Carina :eek:

Ide???
Nä men hade gärna gjort det idag.... Vilket kasst väder!!!!
 
Sv: OLW:s bråket...

wrangler skrev:
Här regnar det... :angel:
Jag försöker förmå mig att sätta ut mina föl på annons men det är så svårt... :crazy:
Vad gör du själv då?
:cool: :smirk:

Väntar på något vettigt svar......:crazy: Men det verkar vara tunnsått med sådana just nu....:angel: ;)

/Carina :eek:
 
Sv: OLW:s bråket...

Lenita skrev:
Väntar på något vettigt svar......:crazy: Men det verkar vara tunnsått med sådana just nu....:angel: ;)

/Carina :eek:

Förstår vad du menar....
Nu e ju "endel" over there" å när "de" kommer hem kanske det händer lite saker!!!!
:banana:
 
Sv: OLW:s bråket...

Rroxy skrev:
Förstår vad du menar....
Nu e ju "endel" over there" å när "de" kommer hem kanske det händer lite saker!!!!
:banana:

Annars så kan ju vi passa på ett starta en revolution nu när de är bortflugna......:angel: :devil:

/Carina :eek:
 
Sv: OLW:s bråket...

Ordf. gär hemma på gården och muttrar.
Det är bara hans fru och dotter som rest.

/Mike
 
Sv: OLW:s bråket...

Mike skrev:
Ordf. gär hemma på gården och muttrar.
Det är bara hans fru och dotter som rest.

/Mike

:rofl: :rofl: :rofl: Var han inte betrodd att följa med....eller är han kvar för att se till att det inte blir någon revolution i hans frånvaro......;) :angel:

/Carina :eek:
 
Sv: OLW:s bråket...

Lenita skrev:
:rofl: :rofl: :rofl: Var han inte betrodd att följa med....eller är han kvar för att se till att det inte blir någon revolution i hans frånvaro......;) :angel:

/Carina :eek:


Nä har var väl hemma för att invänta svaret på deras överklagan i frågan gällande olw!!!frågan!!!!!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: OLW:s bråket...

Mike skrev:
Ordf. gär hemma på gården och muttrar.
Det är bara hans fru och dotter som rest.

/Mike

Hm ska bli kul å se vem som betalt fruns resa???
 
Sv: OLW:s bråket...

Nu får ni väll ändå ge er. Är ni missnöjda med deras arbete är det väl bara att rösta bort dom? Men undrar om det är någon som vill ha deras poster.

Klart att mamma ska med när barnen tävlar! Om vi hade några bättre att skicka skulle säkert deras förälderar åka med också. Gläds åt deras framgångar i stället. Så jävla typiskt svenskt att bara gnälla och vara avundsjuka.

Man kan tycka vad man vill om folk men varför ska det alltid snackas skit när någon har framgångar. Det råkar väl vara så att den familjen är bland det bästa som vi har resultatmässigt sätt eller har jag fel?
 
Sv: OLW:s bråket...

try me skrev:
Nu får ni väll ändå ge er. Är ni missnöjda med deras arbete är det väl bara att rösta bort dom? Men undrar om det är någon som vill ha deras poster.

Klart att mamma ska med när barnen tävlar! Om vi hade några bättre att skicka skulle säkert deras förälderar åka med också. Gläds åt deras framgångar i stället. Så jävla typiskt svenskt att bara gnälla och vara avundsjuka.

Man kan tycka vad man vill om folk men varför ska det alltid snackas skit när någon har framgångar. Det råkar väl vara så att den familjen är bland det bästa som vi har resultatmässigt sätt eller har jag fel?

Skönt med lite mot hugg ibland på denna tråden...

Pesonligen är jag INTE avundsjuk på att "de" har framgångar i sina tävlingar, men jag har problem med "de" på andra plan!!!
Men sättet som de valt ut ungdomslaget på och kriterierna som de satte upp för ungdomarna tycker jag inte är rätt!!!! (min personliga uppfattning)

Om man räknar resultat per familj så vet jag inte om de är bäst, men som enskild tävlande är de INTE bland de bästa....
Varken mor el dotter. (även detta en personlig uppfattning)
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
434
Senast: hamilton1
·
  • Omröstning
Dressyr Hur ser du på ditt hästeri vad gäller mål? Jag hade en rolig diskussion med en kompis igår om det här med att se saker ”över tid” :D så...
2
Svar
27
· Visningar
3 694
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 499
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
680

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp