På spåret

Värdiga vinnare! Satt och skrattade högt flera gånger, kommer bli tråkiga fredagar tills det börjar igen :)
Tog Alingsås på 10p, "ljusets stad", i övrigt kunde jag typ inget mer än Van Halen.. :angel:
 
Älskade båda paren idag så timmen gick fort! :D Kändes lite vilketsom angående vem som skulle vinna men J&E kändes lite som the underdog (då F&F har så otrolig djup kunskapkälla) så det var kul att de fick vinna det här året! :banana:
Även om E tappade två tänder på kuppen :rofl:
 
Håller med om Jesper (minus frikortet)! Jag gav alltid program på P3 som han var med i en chans, han kan få det mesta att bli intressant + underbar dialekt :up:

Sorry för OT. Alltså NF är säkert het, men jag ser honom bara som kvinnohatande Caleb från Buffy. Sambon gillar också honom (om än kanske inte på samma sätt som dig) och har nu tänkt sig rätta till detta. Fördelen med Jesper är ju annars att han är mer lokal. ;)

Alltså hur hela Sverige INTE kan vilja ligga med Jesper nu är över mitt förstånd. Intelligens och allmänbildning är lätt de attraktivaste egenskaperna jag vet. Och dialekten sen - jag har varit svag för skånska sen min första stora kärlek som var skåning. Jesper, bli min och visska periodiska systemet i mitt öra natten lång :love:

Haha, jag har inte sett Buffy så för mig är NF = superheta Capt Mal i Firefly. Mmmmmm :d
 
Haha rör inte min Jesper! :mad::D

Kunde många fler frågor än vad jag trodde jag skulle kunna, tackar min ungdoms dataspel Backpacker för det. Kanonglad att de vann! :banana: Och de är roliga med!
 
Värdiga vinnare! Satt och skrattade högt flera gånger, kommer bli tråkiga fredagar tills det börjar igen :)
Tog Alingsås på 10p, "ljusets stad", i övrigt kunde jag typ inget mer än Van Halen.. :angel:

Äh, du borde ju känt igen dig redan i Skövde tycker jag! ;)

Roligt att Bettan och Jesper vann! Men lite trista frågor idag, förra omgången var bättre tycker jag.

Håller verkligen med! Förra veckan var verkligen bra. Idag var såklart inte dåligt, men det var roligare förra veckan. :)


Överlag tycker jag att det varit en bra säsong med rätt få besvikelser men många positiva bekantskaper. Jag hoppas verkligen att Lina och Jason kommer tillbaka nästa år igen och får ta sig hela vägen till final.
 
JAAAAA! Fan vad härligt och rätt lag vann! Riktigt svårt idag och jag kunde nog inte mycket mer än Joy Division, men är lika glad ändå. Men guuuud vilken fin version av Love will tear us apart som Nina gjorde :love:
 
Äh, du borde ju känt igen dig redan i Skövde tycker jag! ;)



Håller verkligen med! Förra veckan var verkligen bra. Idag var såklart inte dåligt, men det var roligare förra veckan. :)


Överlag tycker jag att det varit en bra säsong med rätt få besvikelser men många positiva bekantskaper. Jag hoppas verkligen att Lina och Jason kommer tillbaka nästa år igen och får ta sig hela vägen till final.

Jag hoppas också att Lina och Jason kommer tillbaka, ett av mina favoritpar den här säsongen.
 
Alltså hur hela Sverige INTE kan vilja ligga med Jesper nu är över mitt förstånd. Intelligens och allmänbildning är lätt de attraktivaste egenskaperna jag vet. Och dialekten sen - jag har varit svag för skånska sen min första stora kärlek som var skåning. Jesper, bli min och visska periodiska systemet i mitt öra natten lång :love:

Haha, jag har inte sett Buffy så för mig är NF = superheta Capt Mal i Firefly. Mmmmmm :d

Håller med sjukt sexiga egenskaper och dialekt (hade också en tidig kärlek från Skåne). Väte, helium, litium, talk dirty to me baby.
 
Blev förvånad över hur mycket vi kunde ikväll. Alingsås tog vi på 10 poäng och prickade in alla frågorna på staden det har aldrig hänt förut att vi fått full pott på stad och frågor. Pommes Anna och tvättlinan på symbolerna var gissningar men man ska ju ha lite tur med.Kallocain har jag läst ett par gånger så den var enkel.

De andra städerna hade vi nog inte tagit förrän på 4 poäng tror jag. Kunde briljantslipning, floden och musikfrågorna förutom kompositören. Tog även copernicus men missade ena grundämnet på curiefrågan.

Jesper och Bettan var verkligen värdiga vinnare ett par som verkligen kompletterar varandra. De måste väl få komma tillbaka nästa säsong som titelförsvarare? Kommer att sakna det på fredagskvällarna nu.Jag hade gärna sett Pernilla Wiberg och Anja Pärson som ett nytt par.
 
Tjoho, helt rätt vinnare! :D Jag sällar mig till Jespers fanclub, vem smälter inte av det leendet i kombination med både humor och intelligens?? Tror till och med min sambo har en liten crush på honom :rofl:

Tycker det var lite fult av F&F att upprepade gånger dra och sen sitta en lång stund och försöka komma på vad de skulle svara.

Jag kunde inte så mycket ikväll men är det final så är det :p
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 173
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 560
Senast: AlmostEasy
·
Äldre Jaha, så var det dags för den 27e säsongen av På Spåret. Presskonferens idag där de tävlande presenterades. Så vad tror vi om årets...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 344
Senast: Killaloe
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 948
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp