Bukefalos 28 år!

På spåret

På Vem där gissade jag på Jackie O på Chaneljackan och ön med grekisk flagga, alltid lika kul att klara en av dem även om jag tycker att jag egentligen borde ha kunnat den på första rutan :) Nästa vecka hejar jag solklart på Jesper och Elisabeth!
Jag satte det när dom visade Jackie Chan (fan som man är...) :p.

Det här var det bästa och roligaste programmet hittills - jösses :love:. Jag bara satt och njöt i TV-soffan.
Det här var "finalen" för mig. Dom bästa paren möts :love:.

Nästa vecka är bara en bonus-omgång med Jesper och Elisabeth, jag gillar faktiskt inte Filip och Fredrik - dom har ingen självdistans :mad:.
Så jag håller tummar och tår för J & E :love:.
 
Jag tycker att Elisabeth stundtals känns lite gaggig, men Jesper :love:. Jag är lite kär i honom. Frågan är om jag ska byta frikort från Capt Mal/Nathan Fillion mot Jesper, alternativt att jag och min sambo (som också är Jesperfan) ingår ett polygamt förhållande alla tre.

Tror finalen kommer bli superspännande men jag tror ändå lite mer på Filip och Fredrik, de är extremt breda i sitt kunnande.

Håller med om Jesper (minus frikortet)! Jag gav alltid program på P3 som han var med i en chans, han kan få det mesta att bli intressant + underbar dialekt :up:

Sorry för OT. Alltså NF är säkert het, men jag ser honom bara som kvinnohatande Caleb från Buffy. Sambon gillar också honom (om än kanske inte på samma sätt som dig) och har nu tänkt sig rätta till detta. Fördelen med Jesper är ju annars att han är mer lokal. ;)
 
kan bara hålla med om att det var superspännande igår kväll men mina favoriter gick vidare till final :)
Så nu ska det hållas tummar
 
Såg precis ifatt, åhh vilket bra avsnitt! Hejade på Elisabeth & Jesper igen. Men båda lagen var ju grymma! Hade hellre sett Jason och Lina i final istället för Filip och Fredrik...
 
Började kolla mitt i säsongen men nu håller sambon och jag på att kolla ikapp från början. Kollade ikväll på matchen mellan Jason/Lina och Martina/Ulf och jag är mäkta stolt över att jag listade ut att det var Jungfru Maria på "vem där" riktigt snabbt! :D Brukar nämligen sitta som ett frågetecken.

I finalen hejar jag på Jesper och Elisabeth! :bump:
 
Jag går mot srömmen känner jag :p Dels så hejade jag på Jason och Lina i denna semin, men nu när de inte gick vidare hejar jag på FoF i finalen! Håller med om att de är lite väl malliga ibland, men gillar dem ändå... Sen tycker jag Jesper och Elisabeth är jätteduktiga, och kommer inte bli sur om de vinner, men jag är inte lika Jesper-frälst som jag upplever att många är :p
 
Ska bli kul att se finalen idag. Jesper och Bettan är värda en seger vore ju logiskt eftersom de blev tvåa förra året. Får se hur många frågor man kan ikväll. Blir nog svåra frågor men vi får väl se. Kommer sakna det lite sen.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 259
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 665
Senast: AlmostEasy
·
Äldre Jaha, så var det dags för den 27e säsongen av På Spåret. Presskonferens idag där de tävlande presenterades. Så vad tror vi om årets...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 359
Senast: Killaloe
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 060
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp