Bukefalos 28 år!

På spåret

Ja, vad säger vi om kvällen?

Har bott på båda svenska resmålen, men lyckades inte särskilt bra, tog Borlänge på Sugarplum och Stockholm inte alls.
Lite orättvist att F&F fick åka till Blge eftersom de varit så mkt där senaste åren, men de lyckades ju ändå inte särskilt bra på frågorna ;)
 
Och hela grejen med Stockholm påminde så om Göteborg för ett par år sen. Peter Apelgren/Benno är final och Peter fattar inte att det är Göteborg, förrän på tvåan när han, till slut, känner igen sig på slutsträckan mot centralen :D
 
Tyckte också det var ett riktigt svårt avsnitt.. en liten chans vill man ju ha ;) Men deltagarna var duktiga!
 
Skönt att det inte bara var jag som kände mig kass!

Tog dock min första 10:a :up: Havanna klarade, men hann nästan bli osäker när inget av lagen drog på så länge...
 
Skönt att det inte bara var jag som kände mig kass!

Tog dock min första 10:a :up: Havanna klarade, men hann nästan bli osäker när inget av lagen drog på så länge...

ja precis, den var så enkel mitt i allt svårt att jag började tro att jag hade fel.
 
Håller med om att det var riktigt svårt den här gången! Kul att F&F gick vidare, hoppas på final mellan dem och Lina och Jason och ser även fram emot nästa veckas match som jag tror kan bli underhållande :)
 
Alltså, kvällens semifinal?! :love: Den var verkligen riktigt bra och jag är så imponerad av båda lagen!

Dock tyckte jag att det kändes enklare den hör veckan än förra, men alltså, det var verkligen inte dåligt av båda lagen att få så höga poäng.

Nästa vecka hejar jag såklart på Jesper och Elisabeth, de har verkligen varit fantastiska! Och jag måste säga att Elisabeth bara blir coolare och coolare i mina ögon, jag vill typ ha henne som BFF :D
 
Håller med, riktigt bra semifinal :love: Så himla grymma och jag hade gärna sett båda de här lagen i finalen!

Frågorna var ju betydligt lättare än förra gången, vilket ju var kul för mig som tittar, men känns lite märkligt med så stor skillnad mellan gångerna. På Vem där gissade jag på Jackie O på Chaneljackan och ön med grekisk flagga, alltid lika kul att klara en av dem även om jag tycker att jag egentligen borde ha kunnat den på första rutan :) Nästa vecka hejar jag solklart på Jesper och Elisabeth!
 
KL

Asså, Jeppe och Bettan, vilket par!! :cool: :love:

De vinner på att vara så otroligt omaka, de täcker ju in hur många kunskapsområden som helst. Hoppas verkligen de får vinna rubbet i år. :bump:
 
Jag tycker att Elisabeth stundtals känns lite gaggig, men Jesper :love:. Jag är lite kär i honom. Frågan är om jag ska byta frikort från Capt Mal/Nathan Fillion mot Jesper, alternativt att jag och min sambo (som också är Jesperfan) ingår ett polygamt förhållande alla tre.

Tror finalen kommer bli superspännande men jag tror ändå lite mer på Filip och Fredrik, de är extremt breda i sitt kunnande.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 260
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 666
Senast: AlmostEasy
·
Äldre Jaha, så var det dags för den 27e säsongen av På Spåret. Presskonferens idag där de tävlande presenterades. Så vad tror vi om årets...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 375
Senast: Killaloe
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 060
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad är det här?
  • Ta studenten
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp