Ranch Horse Classic 2007!!!!

Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Sk...t, var inte där på fredagen:(
Hade varit kul o se...men men, så är det när mannen bestämmer en fest m arb,kompisar...trotts att jag skrivit in HC m STORA bokstäver i almanackan på kylskåpet:cool:

Men vadå spinn:eek: på BR?
Va det ofrivilliga el?:rofl:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Tror att hon pratar om spin på freestyle reiningen..... Var helt suveränt inslag!!!!!!
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Tror du? Men den var väll på lördagen:confused:
Och den såg jag...och tog bilder...mmm, nu måste jag tänka (skryt:angel:)...vem va det som hade sån spinn?
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

grattis!

nu är man hem kommen, med byxorna fulla med sand. :D
så är det bara o vänta tills nästa år..
men jag har haft en mycket trevlig helg!
synd bara att suspisious mischief inte dök upp....


jag håller med dig.. hade verkligen velat se honom efter som jag har en avkomma efter honom.... såg verkligen fram imot det..*snyft*
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Of... jag som trodde att han va med:(
Är det verkligen inte samma häst det där som står i bakgrunden:
IMG_6019.jpg

Som denna från ifjol:
IMG_2378.jpg

?
Fast bläsen ser lite bredare ut på den översta...
Nåja, då va det väll en som var välldigt lik...och det brukar inte Paintar va:love:



kolla teckningen på halsen, det är nog samma häst till 99%! det tror jag iallafall... *ler*
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

"Clownen" på den lilla ponnyn...... Supergott ekipage!!!!!
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Amen nu vill jag verkligen få se det i bild:bump:
Hallå, är det ingen som har?


silca...du hade helt klart godkänd outfit och wow vilken fart på PB, synd bara att det inte räckte ända fram, bättre lycka nästa år:bow:
(inget ont menat om vinnaren, hon var ju bäst:bow:)
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

"Clownen" på den lilla ponnyn...... Supergott ekipage!!!!!

Åh , vad kul. Det vaar min mening , jag tror mer på tur än skicklighet och jag fick i alla fall skrattarna på min sida. Jag han inte träna en gång utan kollade galoppombytet i br innan. Momenten hade jag i huvet men jag viste inte hur jag skulle lägga upp det men jag improviserade. Gick vägen. Ja du texas nu vet du vem jag är. Ciao
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Ja då, så länge du har DEN munderingen på dig så:rofl::rofl::rofl:....

Ni var jätteduktiga!!!:bow:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Amen nu vill jag verkligen få se det i bild:bump:
Hallå, är det ingen som har?


silca...du hade helt klart godkänd outfit och wow vilken fart på PB, synd bara att det inte räckte ända fram, bättre lycka nästa år:bow:
(inget ont menat om vinnaren, hon var ju bäst:bow:)


Tusen tack...det är min gamla outfit men ville inte riktigt sälja den efter jag bytte häst.. så den finns allt kvar..*ler*

ang PB: gillar iförsig bättre BR.. det är roligare..
det var ju på lånad häst så vi får la se om jag lånar henne nästa år igen... kanks ehar hunnit hitta nån annan ny liten stjärna annars...*ler*
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Putt putt...
Hallåååå:smirk:
Jag vill oxå se bild på clownen på ponny..ingen som har det:crazy:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Putt putt...
Hallåååå:smirk:
Jag vill oxå se bild på clownen på ponny..ingen som har det:crazy:

Nehe, vi fastnade inte på bild någonstans, inte ens på br på lördagen. De var jag som hade rodeoponnyn, hon tänkte cutta tunnorna. :angel:yiha, min lilla pålla har synpunkter.
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Grrrr, att jag missade det oxå:mad:...vi kom inte förrän em...öh, hade haft fest dan innan:D
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Nehe, vi fastnade inte på bild någonstans, inte ens på br på lördagen. De var jag som hade rodeoponnyn, hon tänkte cutta tunnorna. :angel:yiha, min lilla pålla har synpunkter.

Hej ska ni till hjoko?
Vi ska dit. Hoppas vi ses. Men jag bor så nära så jag stannar inte utan åker dit och hem såå skönt att sova egen säng och ha lugn och ro åt hästen.
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Nehe, vi fastnade inte på bild någonstans, inte ens på br på lördagen. De var jag som hade rodeoponnyn, hon tänkte cutta tunnorna. :angel:yiha, min lilla pålla har synpunkter.

Mamma för tusan, vad gör jag på din avatar? :P


Tjadu, vi får la klä på dig munderingen å "fuska" fram ett foto på dig å Shoni om inte annat :rofl::rofl:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Jaaaa:bump: och så br-tunnor...yhaaa
Ps, glöm inte outfiten:idea:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

duger blåa tunnor? För d e alla tunnor vi har tillgång till... och alla tunnor Shoni sett innan HC *asg* Kanske var därför hon tappert försökte cutta dom där vita luriga sakerna? synd att hon inte e lite högre, hon hade nog varit rolig att rida på kor....

Lätt det blir outfiten på! :D ingen tvekan om saken..
 

Liknande trådar

Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
627
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 010
Senast: mars
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
366
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 673
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp