Bukefalos 28 år!

Ranch Horse Classic 2007!!!!

Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

AH! Där var du!

Funderade just på om du flytt Buke eller.

jag mailar dig ang hur få hem skorna.skodd e med 13 mm + sulor idag,skal bli intressant att se hur länge de sitter.

Å andra sidan har jag spraymålat dem vita så hundarna hittar dem lättare:)
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Så vitt jag förstått en westerntävling.

vore roligt om fler från utbygderna här åkte,det blir ju en alldeles egen minibuketräff!

Babyn skall starta i trail o ngt mer.

förösker få ihop folk härifrån så vi kan ta slaktbilen,fins inga transporter att hyra som B går in i...
suck....

frista dlåter som en mkt trevlig tävling,och jag slipper rida,skallvara hästskötare!
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Är det sant?
Jag som tyckt det varit så tråkigt då jag inte hittat några tävlingar förrän i november till mig och hästen.
Har du nån propp du kan maila eller var kan jag hitta all info om det?

Måste ju givetvis åka på det i så fall......
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Puh, bra.....för är det nåt jag inte gillar så är det när man skämtar om handikap:( om man inte själv gör det då, förstås...och du gör som du vill:)

Ps...har du svarta hundar?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Howdy igen!

Om du mailar tel. nr så kan jag ringa dig i morgon.
Dojjorna kan om inte annat skickas.

Vi hörs!
/M
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Hur går det med bilderna Bonzan?
Hinns det med att läggas ut idag eller ska jag fundera på att krypa till kojs ;):D?
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Mmmmm... lägger ut en ny tråd....NU:bump:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Thyson med ägare vad ju verkligen kanon i pleasure! Har ridit med henne förut och aöötod undrat varför hon inte vinner :D
Liona var dock skitarg på thyson på framridningen :rofl: vet inte varför..
men hon var sammtidigt livrädd för Nordsvenskarna som drog vagnar, och vi vet ju alla att ilska grundar sig i rädsla ;) Men det var lite pinsamt när hon la öronen bakåt och grinade... *suck*
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Ronny.Å red min ett svart/brunt sto annars red han oxå en hingst. D gick jättebra hon skötte sig finfint :bump: Jag red lite på framridningsbanan på fredan ,hon tävlade sina 2 klasser på torsdan redan. D var en kanon helg!!!
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

nej,tyvärr så är jag alldeles äkta;)

Jag vet vem du är. Du hade 3 stora vovvar och ass med dig. Vet vem du är sen innan men inte att du var här på buke. Såg er på elmia förra året med hästarna. Jobbar själv som persass.
Ska till Elmia i år och visa upp criollona i rasparaden och ev lite poleb o barrel.
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Det är ok för mig ang bilderna. Men skriv bara Gordon på criollon typ.
Det var en fotograf som gick där och fotade och hon fotade min häst för en rasbok. Sen skulle ev ridsport komma ut och göra ett repotage. Men vi får se. Men de kunde vara roligt.
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Nä...va Bev där...jag såg ingen m blått hår:( , el hon kanske inte har det kvar?
Inte såg jag till Texas heller...
Men dig såg jag iaf på banan...skall kolla om du hamnat med på bild, för du hade väll en grå (skimmel el?) häst m avkapad svans?

Hihi, nog var jag där... men håret är svart/vitt och überkrulligt just för RHC.. så såg du något som såg ut som en korsning mellan en paint och einstein så var det jag ;)
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Bew var där , hon groomade mig. Skönt att va hemma i halmen igen. Vi har haft det fantastiskt roligt o fått många nya bekantskaper. Grattis till er alla som fick rosett o till er alla andra också. Jag e otroligt slut men åldern tar ut sin rätt.:smirk:

Jag har criollon startnr 144. Gråskäck.avklippt svans. stubbad man och pannlugg.
Och de gjorde dom i argentina. Han har ju bara vart hos mig i 2månader. Men det växer ut.
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Jag har criollon startnr 144. Gråskäck.avklippt svans. stubbad man och pannlugg.
Och de gjorde dom i argentina. Han har ju bara vart hos mig i 2månader. Men det växer ut.

Det gick inte att missa er ^^ Tyckte det var j*vligt salt gjort av dig att ställa upp när du haft honom så kort tid! Var STOLT!

:banana::bump::banana:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

tycker att ni var jätteduktiga!;) framförallt med tanke på hans korta tid i sverige!
fick allt fångat er på några kort.. typ 12..

snygg häst, kul att se nån annan ras är dom vanliga!
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Jag vet vem du är. Du hade 3 stora vovvar och ass med dig. Vet vem du är sen innan men inte att du var här på buke. Såg er på elmia förra året med hästarna. Jobbar själv som persass.
Ska till Elmia i år och visa upp criollona i rasparaden och ev lite poleb o barrel.

Aaaah, nu vet jag oxå vem A.T är, har sett bilder från just Elmia, som Friesiangirl hade...:idea:
Här får du ett smakprov fr i söndax:
IMG_6076.jpg

IMG_6077.jpg

Ursäkta at de är så stora:crazy:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Vad fina bilder. Vad bra att det inte syns på bilderna hur dåligt det gick den dagen. Men jag vet mitt fel och ska rätta till det till nästa gång. Tack för fina bilder.
 

Liknande trådar

Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
656
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 169
Senast: mars
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
470
Senast: hamilton1
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 744
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp