Ranch Horse Classic 2007!!!!

Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

tycker att ni var jätteduktiga!;) framförallt med tanke på hans korta tid i sverige!
fick allt fångat er på några kort.. typ 12..

snygg häst, kul att se nån annan ras är dom vanliga!

Nej dom är inte så vanliga men det finns en och enannan. Jag har 3 st.
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

KL

Nyfiken som jag är...tinkrarna/ic såg ni dem? och finns det fototråd från denna happening? :)
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

En liten fråga...förra året så var det en superfin skäck med som "fanhäst" (inte svärordet, utan typ flagghäst..;))
var han med i år också.... bara undrar...

Saknar Buster mannen:cry: men kunde inte sålt honom till nån bättre:D
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Jag diggade verkligen din häst! Hur cool som helst :D
Pratade med dig i blue corner men jag antar att du inte vet vem jag e, d va väl många som frågade om din häst:smirk:
/Kinna ropers hästskötare
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Han va inte med i år. Förra året pratade ägaren om att hon skulle sälja honom å nu kanske d e gjort...
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Jag diggade verkligen din häst! Hur cool som helst :D
Pratade med dig i blue corner men jag antar att du inte vet vem jag e, d va väl många som frågade om din häst:smirk:
/Kinna ropers hästskötare

Vem skriver du till. klicka på citat svar om du ska skriva till en person så vet vi vem det är riktat till.
Kan de var jag?
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Vem skriver du till. klicka på citat svar om du ska skriva till en person så vet vi vem det är riktat till.
Kan de var jag?

vad jag så stod det ju "Gordon" som svarsknapp så det stämde väl bra?
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Han va inte med i år. Förra året pratade ägaren om att hon skulle sälja honom å nu kanske d e gjort...

Of... jag som trodde att han va med:(
Är det verkligen inte samma häst det där som står i bakgrunden:
IMG_6019.jpg

Som denna från ifjol:
IMG_2378.jpg

?
Fast bläsen ser lite bredare ut på den översta...
Nåja, då va det väll en som var välldigt lik...och det brukar inte Paintar va:love:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

tippex :confused: :idea:

bläsarna är olika som du säger, det är inte samma ryttare heller.
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Hej där.
Visst är det samma häst och ryttare som förra året på HC. En underbar tävling även i år, fast lite blött blev det. Men bättre så än för varmt. Vad kan det bli nästa år när det är 5 års jubileum.??
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

fats det ser ju onekligen ut som samma häst...:confused:
det bruna på bogen ser ut att ha samma form...
men visst är han fiiiin:love: på bilden från -06
"busterpooo mannen...:angel::):o
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Hej där.
Visst är det samma häst och ryttare som förra året på HC. En underbar tävling även i år, fast lite blött blev det. Men bättre så än för varmt. Vad kan det bli nästa år när det är 5 års jubileum.??

Nä men se där...jag hade rätt då:banana:
Hehe, ja det blir nog hejdundrande festligt:bump:
Tänk om man kunde boka stuga redan;)
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Jaha nu är då stugorna bokade torsdag till söndag, då är det bara den långa längtan kvar då!!!
Vilka är det mer som kommer????
Och vilka av er ska tävla???

Heej!Jag var där,men inte med häst utan för att kolla på alla hästar,tävlingar och grejjor som bjöds!Superkul grej blir nog en repris nästa år då pojkvännen faktiskt :bow: tyckte att de var kul att kolla på!
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Aaaah, nu vet jag oxå vem A.T är, har sett bilder från just Elmia, som Friesiangirl hade...:idea:
Här får du ett smakprov fr i söndax:
IMG_6076.jpg

IMG_6077.jpg

Ursäkta at de är så stora:crazy:

Dehära såg jag!! Tufft som satan!
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

:banana::bump::rofl:Vad gulliga ni är som är så snälla.
Jo jag älskar min lilla pålle. Jag har ju 2 till hemma. funderar på om jag kan ha med stoet nästa år. Hon är jätte söt ska ta nya kort på henne. Han var såå duktig för att vara på en sån stor grej för första gången. har bara haft han ca 2mån i mars stod han ju i argentina. Jag kan verkligen rekomendera dessa hästar till western. Ska i väg och titta på fler och provrida.
Jag är helt såld på criollona.:love:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

:crazy: Måste det vara det?
1a bilden är fr -06...
Äsch sk.. samma för min del...men båda hästarna är fina iaf:love:

nej det är klart det inte måste vara det, jag bara påpekade att det inte såg ut att vara samma ryttare på de två fotona. Tycker inte bläsarna var lika alls men det är kanske svårbedömt utifrån fotona, men som du säger... skit i samma :p
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Vad kan det bli nästa år när det är 5 års jubileum.??

...Ytterligare ett enormt stort skäl till att jag inte får missa det:cool:... Så fort det bara går ska jag ordna med både ledigheten och boendet för både mig och häst (förhoppningsvis:angel: )
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Näää:( missade jag dig oxå...nä, nu får jag ta mig i kragen till nästa år...Piraja skall ju hjälpa mig:banana:
Vad va du med i? Kanske har jag dig på bild med...hehe

Hoy: De va jag som red rodeoponnyn i br och fick hjälp av publiken att räkna varven i spin på fr.:bump:
 

Liknande trådar

Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
627
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 009
Senast: mars
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
347
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 673
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp