Bukefalos 28 år!

Ranch Horse Classic 2013

Sv: Ranch Horse Classic 2013

KL
Regn eller inte, vi åker till RHC varje år. Den tävlingen går ju bara inte att missa, tycker vi då. Vi åker i morgon kväll och stannar tills på söndag.:D
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

kl

Ni som har koll, vet ni om den entrén till tävlingarna som varit förr om åren kommer va öppen för wras medlemmar i år eller ska alla gå in via chapoens stora entré?
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Den som vill åberopa sitt WRAS-medlemskap går in första gången vid tävlingsentrén, alltså över den stora bron, för att få sitt armband. Därefter hänvisas man till entrén vid den lilla bron bakom campingduscharna, alternativt till huvudentrén.

Läs här. :)
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

KL
Allmän fråga.
Brukar det komma startlistor eller, minns inte riktigt hur det brukar va :)
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

*KL*
Förutom att RHC har justerat upp inträdesavgiften som redan diskuterats har, vilket vi blev varse tidigare ikväll, HC höjt campingavgiften med mer än 50% till 300 kr/dygn. Givetvis samma på reservcampingen (där vi betalade 160 kr/dygn förra året), trots det gamla vanliga härket med halvkassa elcentraler.
Sett till valuta för pengarna för själva campingavgiften är HC riktigt långt ute och cyklar nu.
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Tja det får mig att helt enkelt avstå!

Har velat lite ett tag, men nej, jag avstår! I protest! Inte för att det kanske direkt märks, men jag tycker det är så dåligt att göra så stora höjningar på både camping och entré.....

Vill helt enkelt inte "sponsra" längre:( Med tanke på hur mycket pengar man lägger ut inne på själva anläggningen så känns det snålt att ta så mycket betalt innan man ens kommit in.

Nä, får fundera på Hjo ko istället;)

Hoppas att ni som är där får kul iaf! Själv håller jag till godo med livesändningarna:D
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

*KL*
Förutom att RHC har justerat upp inträdesavgiften som redan diskuterats har, vilket vi blev varse tidigare ikväll, HC höjt campingavgiften med mer än 50% till 300 kr/dygn. Givetvis samma på reservcampingen (där vi betalade 160 kr/dygn förra året), trots det gamla vanliga härket med halvkassa elcentraler.
Sett till valuta för pengarna för själva campingavgiften är HC riktigt långt ute och cyklar nu.

Med tanke på att det är en inlandscamping med ljummet duschvatten på kvällen så är det rena rånet. Finns det ens något kök man kan låna en ugn på??
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Tja det får mig att helt enkelt avstå!

Har velat lite ett tag, men nej, jag avstår! I protest! Inte för att det kanske direkt märks, men jag tycker det är så dåligt att göra så stora höjningar på både camping och entré.....

Vill helt enkelt inte "sponsra" längre:( Med tanke på hur mycket pengar man lägger ut inne på själva anläggningen så känns det snålt att ta så mycket betalt innan man ens kommit in.

Nä, får fundera på Hjo ko istället;)

Hoppas att ni som är där får kul iaf! Själv håller jag till godo med livesändningarna:D

Åker du till Hjoko får du gratis boplats här. :)
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

*KL*
Förutom att RHC har justerat upp inträdesavgiften som redan diskuterats har, vilket vi blev varse tidigare ikväll, HC höjt campingavgiften med mer än 50% till 300 kr/dygn. Givetvis samma på reservcampingen (där vi betalade 160 kr/dygn förra året), trots det gamla vanliga härket med halvkassa elcentraler.
Sett till valuta för pengarna för själva campingavgiften är HC riktigt långt ute och cyklar nu.

Borde väl bli en höjning med nästan 100%??? :mad:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Jag kan bara hålla med dig. Har dom ens något kök på campingen man kan laga mat i??
 

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 169
Senast: mars
·
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
1 007
Senast: Miingla
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 844
Senast: Therese1988
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 166
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp