Bukefalos 28 år!

Ranch Horse Classic

Sv: Ranch Horse Classic

Ja dig har jag ju sett där tidigare, tror t o m att jag fångade dig på bild i fjol:D
Usch, pirrar redan i magenn:crazy::p
Åh, vad kul!
Om du har kvar bilden får du gärna skicka den till mig, alltid roligt med lite bilder från tävlingarna... :D
 
Sv: Ranch Horse Classic

En gammal nordiskorsning som visst ska vara ruskigt snabb!!!:D
Har visst tävlat Barrel Race och Reining i yngre dar. Står just nu och njuter i solen och bara ÄR!!!!:love:

En riktig pärla vid namn Alvira som även gått hoppning och dressyr på skaplig nivå, uppåt LA om jag inte misstar mig helt. Snäll som få och gör ALLT vad man kräver av henne, utom att leverera föl:(, men hon får vara mormor åt bäbisar istället:D
 
Sv: Ranch Horse Classic

Hrm.... ska vi se, kommer du ihåg hur du var klädd??? Har för mig att jag tog en bild, men vet inte vem som var du....:o:D

Kan du ha svart på dig kanske????:confused: Rider en fux???
 
Sv: Ranch Horse Classic

Nja, gammeltant ska nog bara få ta det lugnt, skulle ALDRIG våga rida henne där:eek::eek::eek:

Är ju lite farträdd om man säger så.....

Trail är nog egentligen min melodi:angel:

Vågar fegskiten jag rida henne i full kareta så vågar nog du också.....;)
 
Sv: Ranch Horse Classic

En gammal nordiskorsning som visst ska vara ruskigt snabb!!!:D
Har visst tävlat Barrel Race och Reining i yngre dar. Står just nu och njuter i solen och bara ÄR!!!!:love:

En riktig pärla vid namn Alvira som även gått hoppning och dressyr på skaplig nivå, uppåt LA om jag inte misstar mig helt. Snäll som få och gör ALLT vad man kräver av henne, utom att leverera föl:(, men hon får vara mormor åt bäbisar istället:D

Åååhh...mig äääääääälska Alvira tanten......:love::love::love:
 
Sv: Ranch Horse Classic

Nu är jag anm till Barrelrace, polebending, teamsorting, vi saknar nån som vill rida teampening med oss.
 
Sv: Ranch Horse Classic

*knapplån*

Jag ska upp och titta på lördagen. :angel:
Har ingen häst att tävla med då min lilla Wille bara är 2år.

men om några år kommer vi upp och rider :banana::banana:
 
Sv: Ranch Horse Classic

Hrm.... ska vi se, kommer du ihåg hur du var klädd??? Har för mig att jag tog en bild, men vet inte vem som var du....:o:D

Kan du ha svart på dig kanske????:confused: Rider en fux???

Det kan vara jag, hade lite olika kläder på mig i olika grenar, men det låter som rätt person ;)
 
Sv: Ranch Horse Classic

Jag har anmält mig till Barrel racen nu...
Vart kan man kolla vilka som har anmält sig?
Blir avundsjuk på dig Gordon skulle också vilja vara med å tävla i ko gernarna men vi har inte hunnit öva. Vi ska till JA ranch nu i helgen i alla fall och vara med på boskaps clinicen för Charlie. Ska hålla tummarna för dig när du rider i alla fall :)
 
Sv: Ranch Horse Classic

Hi , hur har nin de? Jag anm den 18 maj , men min anm är inte godkänd. Är ni godkända? Bli lita nervös.
 
Sv: Ranch Horse Classic

Kom din anmälan in försent till dom, eller??? Jag åker ju dit för att titta, ju...
 
Sv: Ranch Horse Classic

Jag har anmält mig till Barrel racen nu...
Vart kan man kolla vilka som har anmält sig?
Blir avundsjuk på dig Gordon skulle också vilja vara med å tävla i ko gernarna men vi har inte hunnit öva. Vi ska till JA ranch nu i helgen i alla fall och vara med på boskaps clinicen för Charlie. Ska hålla tummarna för dig när du rider i alla fall :)

Men du kan väl rida teampeningen med oss då?;)
 
Sv: Ranch Horse Classic

jag har ingen aning, min anmälan är inte heller godkänd.... börjar också bli lite nervös.
 
Sv: Ranch Horse Classic

Fast jag vet att de skrev för någon vecka sen att det låg lite efter med godkännandet så det kanske snart är på G....

Är ju positivt om INGEN är godkänd:p, då är man ju inte ensam iallafall!!!
 
Sv: Ranch Horse Classic

*kl*

Tyvärr är jag och lilla damen inte klara för så stora sammanhang (men vi ska träna på kossor i helgen) MEN givetvis kommer jag och tittar på er. Det har vi gjort varje år sedan starten. Det är årets Western höjdpunkt för oss. Miljön, hästarna, allt folk, utställarna å så fint väder - så klart.

Ps Det är vi med minsta husvagnen på campingen:)
 
Sv: Ranch Horse Classic

Fast jag vet att de skrev för någon vecka sen att det låg lite efter med godkännandet så det kanske snart är på G....

Är ju positivt om INGEN är godkänd:p, då är man ju inte ensam iallafall!!!

Var inte oroliga, vi håller på att "trimma" anmälningsystemet och har inte kommit till "godkänd" än:angel:
Jan Strömberg, tävlingsledare RHC
 

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
489
Senast: Rosett
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 272
Senast: mars
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 014
Senast: Gunnar
·
L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
3 630
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp