Bukefalos 28 år!

Sv: Rhc 2009.

Du kanske är den typiska klampa på i ullstrumpor typen.;)Stuvning, typ, eller? Jag känner en underliggande torrhumor. Haha. Vi tar en öl efter fr, tex o appe o gänget. HOj:grin:
 
Sv: Rhc 2009.

Du kanske är den typiska klampa på i ullstrumpor typen.;)Stuvning, typ, eller? Jag känner en underliggande torrhumor. Haha. Vi tar en öl efter fr, tex o appe o gänget. HOj:grin:

Drick möe öl så kan jag ta en återställare med dom på lördag då jag landar där nere!
 
Sv: Rhc 2009.

Drick möe öl så kan jag ta en återställare med dom på lördag då jag landar där nere!

Å jag som inte gillar öl....ännu mindre sedan jag drack en på Gröna Lund förra veckan (fanns ingen cider!) 70:- för en flaska RÅN:devil:

Nä tacka vet jag Chappen - där är det ju bara snatteri ur ens plånbok:angel:
 
Sv: Rhc 2009.

Å jag som inte gillar öl....ännu mindre sedan jag drack en på Gröna Lund förra veckan (fanns ingen cider!) 70:- för en flaska RÅN:devil:

Nä tacka vet jag Chappen - där är det ju bara snatteri ur ens plånbok:angel:

Man ska hålla sig borta från asfalt och 08 området. Bättre med smålänningar och sand!!! Chappen har cider. Det är lungt apache. Hoppas att jag hittar dig i år.
 
Sv: Rhc 2009.

snaaaaart dags :) vi har iaf haft tältet uppe för koll att det är helt och rent, och en pack-lista börjar formas i huvudet... snabbstopp i jönköping för att lämna av två av hundarna och sedan bär det av sista biten.... :) får jag och tattoo också vara med på den där ölen kanske? :P
 
Sv: Rhc 2009.

hehe, jag har oxå börjat på packlistan!

ALLA- Glöm inte myggmedel och solkräm!!!

Enligt Aft****adet så ska det bli runt 20-24 grader o sol hela helgen, så hoppas de har rätt, men då kommer väl oxå myggen vakna till liv...
Jag minns 3 år sedan då det var så hett, folk satt på läktaren som röda tomater, o tro mig, det är inte värt att bränna sig, hellre e jag kritvit (brännt mig en gång för mkt i solen)

Gladaste nyheten är att jag skulle ju åkt själv, vilket jag inte hade jättemkt emot, men nu har det ordnat sig så att TVÅ kompisar kan hänga med....Jättekul!!:banana: Morsan har precis köpt bil dessutom så vi kan ha den hela helgen... fy vad kul!!

såg dock att chappen höjt campingen fr 95:- till 120:- per natt.... well well....det får man ta!
 
Sv: Rhc 2009.

snaaaaart dags :) vi har iaf haft tältet uppe för koll att det är helt och rent, och en pack-lista börjar formas i huvudet... snabbstopp i jönköping för att lämna av två av hundarna och sedan bär det av sista biten.... :) får jag och tattoo också vara med på den där ölen kanske? :P

Men självklart!!
 
Sv: Rhc 2009.

hade vi varit barnlediga så hade jag mer en gärna ställt upp på några öl men detta är första gången på flera år som vi inte har barnvakt denna helgen *typiskt*
 
Sv: Rhc 2009.

*kl*

Ja i år får jag nöja mig med att höra hur kul alla har haft, läsa resultat på nätet och bli informerad via sms för ingen resa ner för min del.

Ha en trevlig helg.....svep en öl åt mig med när ni ändå är igång
 
Sv: Rhc 2009.

Hjulen på husvagnen står rätt ut, hästtransporten är packad och hästen är nybadad. I morgon bitti bär det av till Chappen. Jag ska vara med som fan-ryttare så det är nog bra att miljöträna lite innan själva tävlingarna drar igång.
 
Sv: Rhc 2009.

Självklart! Vi har till och med med en lite extra-kyl:-). Vill inte dricka fesljummen öl...
 

Liknande trådar

Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 286
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 351
Senast: __sofia__
·
Hundträning Igår var vi ute ett par timmar men såg till att Alvin och Milou hela tiden hade tillgång till skugga och vatten och dom hade kylvästar...
Svar
16
· Visningar
2 518
Senast: Pilot
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 450
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Upplägg nybörjarlektioner ridskola
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp