Bukefalos 28 år!

Sv: Rhc 2009.

160 per dag, det är den normala kostnaden för endag på chappet. Bli med i en high chaparral westernriders de tar nog gärna emot nya medlemmar. Kostar kanske 250 kr. Di tjänar 70 spänn på två dar
du ska ju bara vara en dag. just de
 
Sv: Rhc 2009.

Är första gången jag ska dit. Betalar man inträde både för tävlingarna och om man vill gå in i westernstaden?
 
Sv: Rhc 2009.

Det är ett gemensamt inträde för Chappen och RHC. Bra va!
Är du WRAS-medlem går du dessutom in gratis likaså om du är stödmedlem till Team RHC.
 
Sv: Rhc 2009.

*kl* har för mej att de hade extra erbjudande över den helgen på inträde.

Åker ner fredagmorgon och stannar till söndag med liten röd och vit husvagn,sambo och våra pojkar 3 och 6 år. Ingen barnvakt i år för första gången så men vi kan ju inte missa detta så det får bli familjesemester ihop med handel inför westernbröllopet.
 
Sv: Rhc 2009.

Det brukar finnas flerdagarsbiljetter att köpa till bättre pris, dock brukar köerna vid kassorna vara GIGANTISKA!!!! Finns dock en entre från campingen om man har medlemskort för WRAS-klbb, Team RHC eller kan visa upp biljett!!!


Vi kommer ner söndag em, hämtar upp en husvagn i Jonköping som vi ska bo i!

:banana::banana::banana:

Och sen hejar vi på PAXAN i FR!!!!:bump:
 
Sv: Rhc 2009.

Haha och naturligtvis kommer vi inte NER söndag em, utan TORSDAG em, åker hem söndag....:o
 
Sv: Rhc 2009.

Husvagnen är framdragen och nybesiktigad!
Vi anländer på torsdag middag och vill stanna till söndag som vanligt men har lite problem med hundvakt så det blir kanske avfärd lördagkväll. Men jag viiiiill ju se Last Man Standing!
 
Sv: Rhc 2009.

Det brukar finnas flerdagarsbiljetter att köpa till bättre pris, dock brukar köerna vid kassorna vara GIGANTISKA!!!! Finns dock en entre från campingen om man har medlemskort för WRAS-klbb, Team RHC eller kan visa upp biljett!!!

250kr har väl flerdagars biljetterna kostat föregående år!? hoppas priset är detsamma iår!
vid entren vid campingen har man kunnat köpa biljetter med!:) åtmindstånde mina vänner då jag varit WRAS- medlem.
 
Sv: Rhc 2009.

Haha, det där slutar aldrig fascinera mej, långa köer till High Chaparall!

Vi infödingar smiter ofta in på en kant (vi som bor i Gislaved o Gnosjö kommuner går gratis på våra patientbrickor, kanske nån mer grannkommun kommer in också) och är det kö så vänder vi :p
Förr om åren kunde vi gå in genom varuhuset, men senaste åren när det varit tävlingar har de nekat oss det. Lite surt, då måste man ju gå runt alltihop igen.
Jag har ju varit på "Chappen" som bönnerna säger här ett par gånger i mitt liv så jag är inte så imponerad av anläggningen utan bygglov längre.
Men visst, den är ju unik och med ett passande tema.

Startlistor går inte få tag i innan kalaset börjar? Ville se min tränare, men vet inte vad han är med i för klasser exakt. Och jag jobbar natt hela veckan, så förmiddagarna torsdag-fredag ska jag sova. Vill ju inte missa tränarn!
 
Sv: Rhc 2009.

Undras varför jag tror att du är en man, hm inget illa ment. Vet du inte att de har bet bygglov typ i efterskott. Texas o Appe skit nu har jag ju lite ångest. Men jag rider för Bew o er osså.:idea::angel:
 
Sv: Rhc 2009.

Men tex du måste vara ganska på örat annars rider jag inget vidare. hahaha
 
Sv: Rhc 2009.

Haha, det där slutar aldrig fascinera mej, långa köer till High Chaparall!

Vi infödingar smiter ofta in på en kant (vi som bor i Gislaved o Gnosjö kommuner går gratis på våra patientbrickor, kanske nån mer grannkommun kommer in också) och är det kö så vänder vi :p
Förr om åren kunde vi gå in genom varuhuset, men senaste åren när det varit tävlingar har de nekat oss det. Lite surt, då måste man ju gå runt alltihop igen.
Jag har ju varit på "Chappen" som bönnerna säger här ett par gånger i mitt liv så jag är inte så imponerad av anläggningen utan bygglov längre.
Men visst, den är ju unik och med ett passande tema.

Startlistor går inte få tag i innan kalaset börjar? Ville se min tränare, men vet inte vad han är med i för klasser exakt. Och jag jobbar natt hela veckan, så förmiddagarna torsdag-fredag ska jag sova. Vill ju inte missa tränarn!

Surt sa räven :angel:
 
Sv: Rhc 2009.

Det brukar finnas flerdagarsbiljetter att köpa till bättre pris, dock brukar köerna vid kassorna vara GIGANTISKA!!!! Finns dock en entre från campingen om man har medlemskort för WRAS-klbb, Team RHC eller kan visa upp biljett!!!


Vi kommer ner söndag em, hämtar upp en husvagn i Jonköping som vi ska bo i!

:banana::banana::banana:

Och sen hejar vi på PAXAN i FR!!!!:bump:

Då kommer du försent. Men visst. Ha det så kul dårå.
 
Sv: Rhc 2009.

jo visst fixade "Big Bengt" Erlandsson bygglov efter ett par år ^^ Han har onekligen fixat bra turism till bygden, det gillar vi!

Haha, det är många som tror jag är man runt om här på forumet! Tja, jag kanske ger ett sånt intryck eller så är det användarnamnet som gör det.. Hehe jag tycker det är rätt kul ändå ^^

Nu längtar jag till tävlingarna! Sommarens höjdpunkt ju! Det händer inte så mycket annat här i skogarna, halva bygden är i Halmstad vid det här laget. Den andra halvan åker dit om någon vecka när semestern börjat.

Oj, nu är jag lite för trött för att sitta här egentligen. Jag svamlar ju! Nåt vettigt kanske jag fick fram ändå annars var det bortkastad tid att läsa det här inlägget :P
 

Liknande trådar

Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 261
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 298
Senast: __sofia__
·
Hundträning Igår var vi ute ett par timmar men såg till att Alvin och Milou hela tiden hade tillgång till skugga och vatten och dom hade kylvästar...
Svar
16
· Visningar
2 504
Senast: Pilot
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 414
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp