Sv: Rhc 2009.

:bow: Tack C_L för bilderna...många fina och precis som Rajjan, fick jag en känsla av stämning....minns de gångna åren som det var igår....
Dock saknade jag mer bilder fr RT.....
Men grattar även här Sofie S....:banana: som vann det hela....



MEN, är glad att jag inte åkte iår.....vilken besvikelse, att se vissa ryttare dra o slita hästarna i munnen med båda händerna på stång....
Hoppas verkligen dommarna var hårda på det.....:mad:

Edit...kollade på resultatlistan....:bow: JA, det var dom....mohahaaa
 
Sv: Rhc 2009.

*kl*

Hemkommen från chappen.
Varvade tävling en dag, barndag med mkt lek och bus och sedan ännu en dag med tävling. Solen var perfekt,blåste underbart men fy sjutton för allt damm på överallt. Tyckte det inte var riktigt lika mkt folk i år?? Och att allt var mycket lugnare och trevligare även campingen. Dessutom lyckades att fiska fram skuggplats alla dagarna tre vid tävlingarna:bump:
Fick tag på en heldel saker till mitt westernbröllop:love:

Tyckte dagens barrelrace var helt outstanding med Gittan som självklar etta. Ninna red strålande på sin 18 åriga arab på en hedrande andra plats och hennes dotter Marie på fjärde platsen. Grattis!
 
Sv: Rhc 2009.

Ah Tex , du e ju för söt. De va verkligen inte bra , men jag var inte långrandig i allafall. Slog mitt gammla rekord med 1 poäng haha. På sin höjd kan jag köpa att jag va lit charmig;)

Du var absolut charmig Pax:bump:
Och din musik var sååååå häftig :banana:

Kul att ses :)
 
Sv: Rhc 2009.

[
Jaha, då fick jag upp aslet ur sängen. Sitter och väntar på att kottarna ska vakna så jag kan dra neråt jag med. Du har väl satt ölen på kylning Tex??

Men jag fick ju inte arslet ur sängen i morse...tack för väckningen Åke.
Snacka om en förvånad man som inte fattade någonting..äähh här bor väl ingen med det namnet:laugh:
 
Sv: Rhc 2009.

*KL*

kom hem för ett par timmar sedan, haft det väldigt trevligt (enda felet var campingen, alltså chappens tältcamping utan el) My goodness!! det värsta vi har varit med om...har knappt sovit en blund pga alla skrikande, gapande, spyende (presis utanför vårt tält), pissande fulla människor!!! visst att det är för mkt att begära att det ska vara tyst vid 23.00 men alltså detta höll på hela natten lång!!

annars var det brännande hett o mest spännande var nog årets ropertävling!! o team penning givetvis...och team sorting...o last man standing...o tja, det var kul att se alla grenar minsann!!!
 
Sv: Rhc 2009.

hey, vem var du på freestyle reiningen egentligen?? jag har inte fattat det än, om du vill vara "anonym" så PM:a mig :-)
 
Sv: Rhc 2009.

Vi låg på linedance campen, där var det iaf jättelugnt.
 
Sv: Rhc 2009.

KL

Skickar in en länk från Hobbyfotografen som var på plats

:D

Underbara bilder:love:
Kul att du tar så "annorlunda bilder" dvs kor, närbilder, publik, hästben, HC osv
Kändes som jag var tillbaks igen...
Dina sekvenser från koklasserna är avslöjande för vissa ryttare:angel: Man ser vilka som låter hästen jobba och vilka som sliter:devil:
 
Sv: Rhc 2009.

*KL*

kom hem för ett par timmar sedan, haft det väldigt trevligt (enda felet var campingen, alltså chappens tältcamping utan el) My goodness!! det värsta vi har varit med om...har knappt sovit en blund pga alla skrikande, gapande, spyende (presis utanför vårt tält), pissande fulla människor!!! visst att det är för mkt att begära att det ska vara tyst vid 23.00 men alltså detta höll på hela natten lång!!

QUOTE]

Efter alla årens erfarenhet så tyckte jag campingen fått en upprustning.
Sophämtning, varma duschar, sittplatser utanför affären mm.
Visst hördes det liv efter 23:laugh: men annars inget busliv som jag stördes av. Fast vi var ju mest på tävlingsplatsen eller inne på HC när vi inte sov. Och så låg vi ju inne på campngen...
 
Sv: Rhc 2009.

hey, vem var du på freestyle reiningen egentligen?? jag har inte fattat det än, om du vill vara "anonym" så PM:a mig :-)

Jag var buke paxinarion som red för bewildered som hade blivit bewitch and bothered o därför emigrerat till canada.;):D
 
Sv: Rhc 2009.

Kul att träffa di mä.:) . Träffade även Gordon, Texas, B1 o Åke;)
 
Sv: Rhc 2009.

Jättefina bilder, speciellt på min dotter i rosa cowboyhatt och solbrillor:laugh:

Detta var mitt första år på tävlingarna och jag tyckte själv att allt var jättebra förutom att det drog ut lite på tiden i vissa klasser.

Det vattnades ju ganska ofta på banorna men jag kan tänka mig att det blev dammigt för publiken, min dotter var konstant lortig tror jag. Annars måste jag som positiv västkustbo säga.... vi hade iallafall tur med vädret, det kunde ha regnat:D.

Jag ska definitivt tillbaka nästa år!
 
Sv: Rhc 2009.

Jättefina bilder, speciellt på min dotter i rosa cowboyhatt och solbrillor:laugh:

!

Å!

Jag plockar bort henne från albumet om du inte vill ha henne kvar där! Jag önskade att någon skulle känna igen sitt barn för det var ju bara übergulligt med hatten *s*

Vill du att jag mailar dig bilderna så pm:a

:p

Tack alla andra för bildberöm, tyvärr hade jag bara ett minneskort med mig.

:)
 
Sv: Rhc 2009.

jätte fina bilder. Men bilderna på de 2 tror det är criollos och en fux arab gjorde mig lessen.
Nästa år måste jag dit och titta :D
 
Sv: Rhc 2009.

*KL*

kom hem för ett par timmar sedan, haft det väldigt trevligt (enda felet var campingen, alltså chappens tältcamping utan el) My goodness!! det värsta vi har varit med om...har knappt sovit en blund pga alla skrikande, gapande, spyende (presis utanför vårt tält), pissande fulla människor!!! visst att det är för mkt att begära att det ska vara tyst vid 23.00 men alltså detta höll på hela natten lång!!

annars var det brännande hett o mest spännande var nog årets ropertävling!! o team penning givetvis...och team sorting...o last man standing...o tja, det var kul att se alla grenar minsann!!!


Låg ni oxå på "ön" jag sover som en gris oavsett och eftersom jag körde hela vägen ner så var jag så slut så jag slog ihop och blev visst stendöv, men mannen var j-t förbannad, hade han inte haft vapenlicens att vara rädd om hade han nog rensat bland ungdomarna så arg var han. Tycker att det ska finnas någon form utav vakter som tar tag i saker när det går över styr, det är ju trots allt en familje camping med mycket barn så det är under all kritik.

Annars hade vi en underbar helg även om det kunde varit något svalare.
 
Sv: Rhc 2009.

ja, vi låg på "ön" i skogen....phu... vad ska man säga. det värsta jag varit med om.... allt annan var bra som sagt men ja jag skulle oxå uppskatta vakter eller ngt liknande. som sagt så var det en kille som aldrig ville sluta spy på natten o precis bakom var det en barnfamilj som säkert led lika mkt som oss. jag kommer aldrig i hela mitt liv ligga där igen
 
Sv: Rhc 2009.

vi låg oxå på ön och jag önskar att nattvakter el ngt skulle finnas....alltså det kan verkligen gå överstyr!
 
Sv: Rhc 2009.

Jag hade en riktigt trevlig och rolig dag på chappen. Vi var där bara på lördagen och det var första gången för mig. Mycket var nytt för mig, ja nästan allt faktiskt. Namn på hästar, ryttare, tävlingsgrenar ja det mesta. Men jag njöt verkligen och ska definitivt åka dit igen.
Lite bilder han jag ta men det blev inte många för jag hade fullt upp med annat.


DSC_0032.jpg

DSC_0018.jpg

DSC_0042-1.jpg

DSC_0046.jpg

DSC_0126.jpg

DSC_0091.jpg

DSC_0101.jpg

DSC_0113.jpg

Sambon min hade riktigt trevligt han med och köpte sig till och med en hatt.
 

Liknande trådar

Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 196
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 237
Senast: __sofia__
·
Hundträning Igår var vi ute ett par timmar men såg till att Alvin och Milou hela tiden hade tillgång till skugga och vatten och dom hade kylvästar...
Svar
16
· Visningar
2 464
Senast: Pilot
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 294

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp