Bukefalos 28 år!

Sv: Rhc 2009.

Tror inte att jag ens åker faktiskt. Kan inte vänja mig vid tanken att dom startade denna tävling inte är välkommna.:confused:

Nää ta mig fan!!!! Det där har jag med funderat på. Dom är inte kloka när man tänker på det. Ris och varma öl till dom.:eek:
 
Sv: Rhc 2009.

Tänk vilken förändring. Förra året var rhc tråden på första sidan hela tiden o folk längtade sig tokiga till rhc . Stugorna tog slut innan man visste ordet av. Har saker o ting stillat sig eller är det inte ett likadant sug i år?;)

Jag tror att folk satsar mera på RHAs tävling på Axevalla i år. Jag gör så i alla fall.
 
Sv: Rhc 2009.

´Fast jag hoppas på TVÅ superbra tävlingar jag!!!!:bump:

Tyvärr jobbar jag ju när Axevalla är, men Chappen i mitt hjärta.:love:.....

Väl mött allesammans!!!!
 
Sv: Rhc 2009.

Ja, chappen ligger också mig varmt om hjärtat!
Dessutom är det kanonkul att det är sån högsäsong på chappen med trappers o squaredance o allt!

Nu bär det snart iväg, vi syns allihopa!!:bump::bump:
 
Sv: Rhc 2009.

Det var visst enormt mycket folk som betalat till Team RHC så vi skulle hämta våra kort vid entren till Vild hästen så jag tror att det blir tryck på Chappen i år oxå. För min del så passar Chappens tävlingar mitt intresse mer med kosse tävlingar och Time events även om det kanske är tråkigt för en del som gillar bling bling mer.

Kl 5 på lördag morgon åker vi ner så får man hoppas att man orkar med kvällens bravader också, risken finns väl att man stupar i tältet bladig under fötterna och tidigt som 17 ;)
 
Sv: Rhc 2009.

*kl*

Kan man läsa resultat någonstans på nätet?

Jag skulle vara väldigt tacksam annars om någon vill delge hur det går dag för dag, åtminstone de första placeringarna.
De mest intressanta klasserna just nu är Team Penning och Team Sorting men har ni från fler klasser så går det också bra.
 
Sv: Rhc 2009.

*kl*
Om man bara det en dag i helgen kanske. vilken dag ska man åka då ?
Hittar ingen prop. någon stans.
 
Sv: Rhc 2009.

Chappen är som Chappen bör!!! Soligt, dammigt och superstämning!

Nya gångvägar vilket innebär att ingen publik ska gå via stallområdet, BRA! om det nu fungerar alltså....

Lite knöligt dock att ta sig från tävlingsområdet in till Chap-området men lite extra motion tackar inte jag nej till!!;)

Ölen är god och sällskapet fint så tja, blir nog en skojig helg!!!!:bump::bump::bump:
 
Sv: Rhc 2009.

Hoppas ni har bra väder hela helgen nu tex, så ni kan ha lite välförtjänt semester :) Hälsa Tina och resten av gänget här hemifrån med :P
 
Sv: Rhc 2009.

Detsamma, hoppas att ni har det fint hemma!!!!

Och tydligen gick det att gå gamla bakvägen in på Chappen..... Nu är det siesta, bränd och fin haha, lyckades visst dra av mig överflödig solkräm från kompisen på min arm, så nu har jag några vita fingrar mitt i det röda!!!:D

Shoppat lite fynd, bl a en sadelgjord för 40:-, alldeles lagom!!!;)
 
Sv: Rhc 2009.

Jaha, då fick jag upp aslet ur sängen. Sitter och väntar på att kottarna ska vakna så jag kan dra neråt jag med. Du har väl satt ölen på kylning Tex??
 
Sv: Rhc 2009.

*kl*

Hurra, hurra, hurra.....ett STORT grattis till min bästaste vän och stallägare som kom 2: a i Freestyle Reiningen igår...med score 72 :banana::banana:
 
Sv: Rhc 2009.

Va skoj!!!!!

Såg NÄSTAN hela FR, den gick ju mitt i natten och jag skulle upp och se Ranch trailen kl 8....

Pax, du fixade det ju BRA!!!!!!!:bow:

För övrigt en del långdragna och lite tråkiga uppvisningar, men en del var väääldigt genomtänkta och kul med!

Kul i år med så många duktiga ropingtjejer!:love:

Nu är det paus för mig innan jag ska tillbaka och titta på lite pole bending!
 
Sv: Rhc 2009.

Ah Tex , du e ju för söt. De va verkligen inte bra , men jag var inte långrandig i allafall. Slog mitt gammla rekord med 1 poäng haha. På sin höjd kan jag köpa att jag va lit charmig;)
 
Sv: Rhc 2009.

Pax, du får lägga upp video så vi får se :D

*kl*

Efterlyser också film på tjejen som var Pippi på sin cremello, vill så gärna se denna ritt över allt annat.
Så är det någon som har...please please...säg till e ni gulliga
 
Sv: Rhc 2009.

Härliga bilder! Stämningen kändes ända hit till min soffa ;) ...dock tyckte jag att det var mycket gapande, hårda händer (?) och tvåhandsfattning på stång (?). Har sett snyggare... Roligt med mycket olika raser representerade.
 
Sv: Rhc 2009.

Trevliga bilder :D
Jag glömde givetvis kameran hemma (och oj, vad långt jag har hem ... ) så jag håller tillgodo med att beundra dessa bilder istället :)

Jag själv dyker upp på ett par stycken av lördagens bilder tillsammans med syster och mamma. Vi är så tjusiga så! Sand i baken fick man också.. Men jag måste erkänna att jag blev imponerad över hur fin campingen har blivit! Där har det hänt en hel del sen .. eh.. min ungdom :p
 

Liknande trådar

Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 199
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 237
Senast: __sofia__
·
Hundträning Igår var vi ute ett par timmar men såg till att Alvin och Milou hela tiden hade tillgång till skugga och vatten och dom hade kylvästar...
Svar
16
· Visningar
2 464
Senast: Pilot
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 310

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp