Bukefalos 28 år!

Rikstorneringen 2008

Sv: Rikstorneringen 2008

Tack! Finns det någon bra bakgrund på MV som inte ser så nutida ut? Skulle ju kunna passa på att fota de riddare som vill ha lite snygga porträttbilder tänkte jag.

Ser fram emot SM nu även fast jag inte kommer rida!

Man kan ha Aranäs gård som bakgrund jag tror att man inte ser något nutida i bakgrunden
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Tack! Finns det någon bra bakgrund på MV som inte ser så nutida ut? Skulle ju kunna passa på att fota de riddare som vill ha lite snygga porträttbilder tänkte jag.

Ser fram emot SM nu även fast jag inte kommer rida!


Hmm, Det är ju medeltidens värld så det borde ju finnas onutida bakgrund. Annars blir jag lite besviken. Jag vill ju till medeltidens värld.
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Scorpan vilken fin bild
horsemanship hur gick det på KM????

Infensus hade träning i går på MV det var häftigt att få rida på banan
det kändes inte så stort som vi trot underlaget var så bra :love:
Kirre var jätte pigg fast han har gått tonerspel 3 spel i helgen

Jag kom 5:a, vilket var helt ok för mig.
Härligt med bra underlag. Red på en riktigt leråker igår för ett tv-inslag om joust. Stackars Helge blev två dm lägre när underlaget envisades med att ge efter under honom....
 
Sv: Rikstorneringen 2008

passa på att fota de riddare som vill ha lite snygga porträttbilder

Ni kan väl sprida det i era sällskap att jag kan fota porträtt på dom om dom vill. De bilderna plus tävlingsbilder skrivs ner på CD som jag kan skicka till dom. Tänkte ta 50:- skivan för arbete o mtrl och då ingår frakten.

Om nån undrar om jag kan fota kan man bilda sig en egen uppfattning på den här hemsidan: http://www.riddare.nu/foto

Nu får ni allt se till att se snygga ut på SM ;)
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Celeres Nordica hade första och sista renodlade SM-träningen idag. Alla red i full rustning och själv kände jag mig som en korsning mellan en skadeskjuten skalbagge och en medeltida version av svamp-Bob bakom all utrustning....

Ses på SM där vi ska festa nätterna långa!
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Ni kan väl sprida det i era sällskap att jag kan fota porträtt på dom om dom vill. De bilderna plus tävlingsbilder skrivs ner på CD som jag kan skicka till dom. Tänkte ta 50:- skivan för arbete o mtrl och då ingår frakten.

Om nån undrar om jag kan fota kan man bilda sig en egen uppfattning på den här hemsidan: http://www.riddare.nu/foto

Nu får ni allt se till att se snygga ut på SM ;)

Jag vill absolut ha en skiva, vill du ha pengar kontant i Götene eller insatta på konto? Och gärna porträttbild också, vi kan ju kanske prata idéer och pris för sånt på plats. Måste ju få en bild när hjälmprydnaden sitter rakt för att inte tala om att min nya crest vill vara med :D
 
Sv: Rikstorneringen 2008

vi tar betalningen när allt är över. Kan ju inte garantera att ni hinner fastna på minneskortet. Tänkte lägga upp en sida med exempelbilder efteråt så man får se om det är nått att ha. Givetvis kan vi ta oss ett snack om en privat fotosession ;)


Förresten - vaddå festa nätterna långa? Ska inte du ta SM guld?
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Infensus hade träning i torsdags vi var inte så många och jag fick låna en häst Bernhard den Store .

sen har jag ridit i Leksand i helgen 2 st spel på lånade häst den gång med Lejon gaps häst det blev inte mycket sömn i helgen det över 5000 personer i publiken på lördagen

vi har en sista träning på tidsdag och sen kan det bli lite på torsdag efter press visningen
 
Sv: Rikstorneringen 2008

varför lånad häst? Han är väl inte dålig eller så?

NEJ han är inte dålig
jag fick låna en av Bernhards hästs för kirre behövde vila efter en jobbig vecka och i helgen lånade Linda och jag lejon gaps häst för Linda inte har ridit kirre någon gång men lejon gaps häst har hon ridit (jag red hästen för första gången på fredagen spel gick jätte bra )
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Ni kan väl sprida det i era sällskap att jag kan fota porträtt på dom om dom vill. De bilderna plus tävlingsbilder skrivs ner på CD som jag kan skicka till dom. Tänkte ta 50:- skivan för arbete o mtrl och då ingår frakten.

Om nån undrar om jag kan fota kan man bilda sig en egen uppfattning på den här hemsidan: http://www.riddare.nu/foto

Nu får ni allt se till att se snygga ut på SM ;)

VILKA FINA KORT DU HAR TAGIT :love:
jag vill också ha en skiva :bump::bump:
 
Sv: Rikstorneringen 2008

vi tar betalningen när allt är över. Kan ju inte garantera att ni hinner fastna på minneskortet. Tänkte lägga upp en sida med exempelbilder efteråt så man får se om det är nått att ha. Givetvis kan vi ta oss ett snack om en privat fotosession ;)


Förresten - vaddå festa nätterna långa? Ska inte du ta SM guld?

Jag vill ha en skiva även om jag själv inte fastnar på korten, det är ju kul att se alla andra.

Själv gör jag bäst resultat när jag är så bakfull att jag inte orkar bry mig, så om jag ska lyckas ta guld är det nog minst 1 l starksprit på fredag kväll som gäller...
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Jag vill ha en skiva även om jag själv inte fastnar på korten, det är ju kul att se alla andra.

Själv gör jag bäst resultat när jag är så bakfull att jag inte orkar bry mig, så om jag ska lyckas ta guld är det nog minst 1 l starksprit på fredag kväll som gäller...

Om du fixar spriten så kan jag heja på medans du häller i dig den *viftar med pom-poms*
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Infensus hade träning i går vi var inte så många
satt i går kväll till 23 och skrev info om sm så nu har alla lag fått info om sm

Vi (BK) har inte fått nån info, skickade du på mail eller? Har lite funderingar om mat och sånt. Blir det nåt gille på lördagskvällen? Kostar vad? Nån lunch? Eller fixar man själv?
 
Sv: Rikstorneringen 2008

mat på sm
Kvällsmat 60 kr
frukost lör,sön 40 kr
lunch lör,sön 60 kr
gille lördag kväll 200 kr
vetbesikt 100 kr dag
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 243
Senast: __sofia__
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 049
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Hästnyheter (Hällekis-Kuriren) Medeltidens Värld, Götene, kommer redan i samband med att anläggningen öppnas för allmänheten, helgen den 31 maj...
Svar
2
· Visningar
1 167
Senast: horsemanship
·
Gravid - 1år Nu när alla andra har sina "egna" trådar, kan väl vi också ha en? Vore kul att höra lite om hur det går för alla, hur vardagen ser ut...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 585
Senast: Freyja_bus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp