Bukefalos 28 år!

Rikstorneringen 2008

Sv: Rikstorneringen 2008

Caroline Egemalm, eller den tvehövdade örnen som hon kallas i Sverige.
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Du får gärna lägga en länk till infon från den här sidan om det finns möjlighet, jag e så nyfiken.
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Infensus hade träning i går vi var inte så många
satt i går kväll till 23 och skrev info om sm så nu har alla lag fått info om sm
 
Sv: Rikstorneringen 2008

CN hade också träning igår. Det var oerhört varmt och dammigt och det påverkade både hästar och ryttare. Vi har KM och genrep nästa vecka och sedan är det bara 2 veckor kvar till riks.
 
Sv: Rikstorneringen 2008

CN hade också träning igår. Det var oerhört varmt och dammigt och det påverkade både hästar och ryttare. Vi har KM och genrep nästa vecka och sedan är det bara 2 veckor kvar till riks.

Ja det var väldigt varm i går och min hud mår inte så bra i dag den är RÖD
jag åker till lödesö nästa helg och rider så jag har inte många träningar kvar
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Jag hoppas att jag är tillbaka i sadeln tills dess. I kväll ska jag försöka mig på att sitta upp på hästen iaf. Jag har sån jädrans otur med SM känns det som. Tur för mig att dom anser att ridning är bra för diskbråck!


Kirre: Jag anmäler mig till Damtorneringen! Har ni kommit på vilken välgörenhet det ska ridas för?
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Jag hoppas att jag är tillbaka i sadeln tills dess. I kväll ska jag försöka mig på att sitta upp på hästen iaf. Jag har sån jädrans otur med SM känns det som. Tur för mig att dom anser att ridning är bra för diskbråck!


Kirre: Jag anmäler mig till Damtorneringen! Har ni kommit på vilken välgörenhet det ska ridas för?

Vi kommer att rida för Kvinnojour
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Men Scorpan, jag tror och hoppas att det kommer att gå bra... Du möter ju "bara" Limos på rikstorneringen.... Å han har oxå problem med ryggen... :) Så förutsättningarna där ä ganska lika ;)
 
Sv: Rikstorneringen 2008

tyvärr Ilex, det blir inget SM på häst i år heller. Förskte rida lite här i förrgår. 10 min skritt resulterade i en nästintill sömnlös natt pga smärtor.

skittrist och deprimerande!
 
Sv: Rikstorneringen 2008

tyvärr Ilex, det blir inget SM på häst i år heller. Förskte rida lite här i förrgår. 10 min skritt resulterade i en nästintill sömnlös natt pga smärtor.

skittrist och deprimerande!
Ajdå.... det låter jättetrisst. Jag hade sett fram emot att "få möta" dig på banan. Men du i allafall närvara. För det är alltid roligt att träffa dig (och andra riddare).
Jag rider själv en "ny" häst i år.... då min häst blir helt knäpp på våren (brunst) å då oftast när det finns många "snygga" runtomkring. Jag vill kunna rida häst istället för att ha en häst på två ben :D Å med det i alla fall ha en chans att få poäng :)
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Nu är det bara 15 dagar kvar :bump:
var ute i går på MV och tittade på bana den är STOOR vi kommer att ha första träning där på måndag
nu ska jag packa ska åka till Lödesö och rida tonerspel i helgen
 
Sv: Rikstorneringen 2008

CN hade KM/genrep i lördags. Hästarna skötte sig strålande och riddarna iaf hyfsat. Tyvärr regnade det så alla red med alla plåtdetaljer och all ringbrynja bortplockade från sina rustningar för att slippa ägna hela söndagen åt att putsa alltihop (undantaget var förstås hjälmarna, dem var vi ju tvungna att ha, och jag som precis hade ägnat en heldag i verkstan åt att putsa upp den).
 
Sv: Rikstorneringen 2008

red tonerspel i Lödesö i helgen 3 st spel Kirre gick jätte bra och vi har träning i kväll på MV och jag kommer att en uppvisning på onsdag och på torsdag åker vi till leksand , men vi kommer träna minst en gång nästa vecka på MV
 
Sv: Rikstorneringen 2008

horsemanship - har du sett bilderna som jag tog?

själv gillar jag bl a denna:

IMGP1232.jpg
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Jag har sett alla bilderna. Jättevackra!!! Synd bara att min hjälmprydnad sitter snett och att jag bara har halva utrustningen, men fotona är verkligen underbara.
 
Sv: Rikstorneringen 2008

hehe jag funderade på om jag skulle justera hjälmpydnaden i PS men hann inte riktigt.

Tar med mig kameran till SM så det finns fler möjligheter att bli fotograferad om man skulle vilja det.
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Scorpan vilken fin bild
horsemanship hur gick det på KM????

Infensus hade träning i går på MV det var häftigt att få rida på banan
det kändes inte så stort som vi trot underlaget var så bra :love:
Kirre var jätte pigg fast han har gått tonerspel 3 spel i helgen
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 245
Senast: __sofia__
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 053
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Hästnyheter (Hällekis-Kuriren) Medeltidens Värld, Götene, kommer redan i samband med att anläggningen öppnas för allmänheten, helgen den 31 maj...
Svar
2
· Visningar
1 167
Senast: horsemanship
·
Gravid - 1år Nu när alla andra har sina "egna" trådar, kan väl vi också ha en? Vore kul att höra lite om hur det går för alla, hur vardagen ser ut...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 588
Senast: Freyja_bus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp