Bukefalos 28 år!

Russinbulles småkrokodiler

Vilka små ettriga ljuvliga puttefnaskar vars svansar går i ett! :love::love::love:
Jag blev impad över ljudnivån hos den gula herrn :eek: jag visste inte att de kunde låta så högt :o Och Maj-Björn är definitivt hans namn :D
Mamma är outstanding som står ut med sina små :D
 
Vilka små ettriga ljuvliga puttefnaskar vars svansar går i ett! :love::love::love:
Jag blev impad över ljudnivån hos den gula herrn :eek: jag visste inte att de kunde låta så högt :o Och Maj-Björn är definitivt hans namn :D
Mamma är outstanding som står ut med sina små :D
Då skulle du höra när dom drar igång och morrar och skäller :D Ljudnivån är hög ibland bland dessa som just nu inte är större än marsvin :p
 
Väldigt dålig mobilbild (fick zooma massor och klippa) - men det visar hur jäkla söt hon är i alla fall. Misstänker starkt att hon blir kvar här :o:D Mest nyfiken och framåt av alla i kullen och hittar ofta på egna äventyr i trädgården - blir en liten rackare att hålla reda på kan jag tro :love:


Hon skulle kanske platsa även i schäfer/exteriörtråden med sin nyfiken-uppställningsbild:p (blev lite lång och låg här då, men hon är snygg och har längre ben än vad det ser ut som haha)
 
Väldigt dålig mobilbild (fick zooma massor och klippa) - men det visar hur jäkla söt hon är i alla fall. Misstänker starkt att hon blir kvar här :o:D Mest nyfiken och framåt av alla i kullen och hittar ofta på egna äventyr i trädgården - blir en liten rackare att hålla reda på kan jag tro :love:


Hon skulle kanske platsa även i schäfer/exteriörtråden med sin nyfiken-uppställningsbild:p (blev lite lång och låg här då, men hon är snygg och har längre ben än vad det ser ut som haha)
Klart du ska behålla henne! :love: Ska bli så kul att följa din och Voffs valpar. :D
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tinja och Riepu har fått 9 fantastiska små valpar. Tinja kommer från en kull med temat "magiska oväder" och hanen Riepu kommer från en...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
20 810
Hundavel & Ras Då vi haft en valptråd för Voffs schäfervalpar och Russinbulles heelervalpar så tänkte jag att det vore trevligt med en tråd för mina...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 636
Senast: Sampi
·
Hundavel & Ras Så kom dom då de 5 småttingarna igår kväll. Lite dramatik blev det när det senare visade sig att första hanens navelsträng var dåligt...
21 22 23
Svar
451
· Visningar
51 376
Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter...
2
Svar
26
· Visningar
12 372
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Barmarksdrag/canicross
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr
  • Ljus prick i ögat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp