Russinbulles småkrokodiler

Men bara två valpar kvar hemma, så fick dom hela hemmet till förfogande och oj vad det rejsas :D Ja, när jag går iväg med dom vuxna hundarna så får dom vara i kök och hall och är alla själva hemma får dom vara i kök, hall och sovrum :) Dom får tom sova i sängen nu på nätterna bredvid mig och min kudde :p Brukar vara lättaste sättet få en valp att sova längre och det fungerar utmärkt.

Nu får alltså även tant Mini träffa dom och ha dom omkring sig och det fungerar när dom bara är två - fler valpar än så gör henne ilsken som ett bi och nyper dom. Hon gillar inte klängiga hundar oavsett sort....:cautious: Hon får sina busryck emellanåt och busar med dom, för att se vara den där muttriga saken man håller sig ifrån:o
 
@russinbulle: Skalman har så jäkla söt uppsyn, som en liten (pigg) professor :love:
Han är en rätt bekväm valp :D När syrran flyger ner för soffan (helst från högsta punkt) så sitter han och säger "Voff" - för att man ska lyfta ner honom :p Lite tjuren Ferdinand över honom emellanåt, även om han givetvis far omkring och busar han med. Men tikvalpen har fyra gånger mer spring i benen :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tinja och Riepu har fått 9 fantastiska små valpar. Tinja kommer från en kull med temat "magiska oväder" och hanen Riepu kommer från en...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
20 474
Hundavel & Ras Då vi haft en valptråd för Voffs schäfervalpar och Russinbulles heelervalpar så tänkte jag att det vore trevligt med en tråd för mina...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 525
Senast: Sampi
·
Hundavel & Ras Så kom dom då de 5 småttingarna igår kväll. Lite dramatik blev det när det senare visade sig att första hanens navelsträng var dåligt...
21 22 23
Svar
451
· Visningar
50 776
Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter...
2
Svar
26
· Visningar
12 172
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp