Sämsta hederspris ni fått?

Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Men det gör väl ingenting, den är ju så rolig!
Själv tävlar jag inte så mycket, men det är kul att läsa om andras upplevelser.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

:rofl:
Jag kom 2:a i en LA:4 och fick ett halvt kilo kaffe.. När jag vann juniorDM fick jag en herrparfym.. Det är nog det sämsta tror jag..Annars har det vart typ fula megastora t-shirts (pefekta nattlinnen dock!! :D), prydnadssaker som har åkt direkt i soptunnan...:p

HAHA herr parfym va är det för någon ridklubb som ger en herr parfyrm :D:rofl:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Där har man ju fars dagspresenten ju ;P

Mne jag förstår inte hur man akn komma på idén att ge ex. kaffe, tröjor, ryktborstar osv som hederspris :S Hederspriser för mig är plaketter, pokaler, medaljer osv...
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

När jag är prisansvarig så försöker ju jag alltid hitta företag som sponsrar med hederspriser, då blir det ofta något hästrelaterat. Nu är jag rätt bra på att tigga, så för det mesta är nog de tävlande nöjda.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

den fulaste jag har fått var ett värmeljus format till en haloween pumpa...:angel:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Var och kollade på en tävling på ridklubben idag (inte dom som anordnade den)

och de som vann fick typ en rosett coca-cola glas från mcdonalds och en massa andra saker tröjor,kepsar,kortlek hm man undrar juh vad storhästarna får imorgon =D

lokal/regional tävling :grin:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Det tråkigaste jag fått är en grimma i XXfull när jag kom 2:a i en Lättklass fälttävlan. Jag av bort den till en kompis med en jättehäst.

Sedan har man ju fått ett antal muggar, kepsar, tröjor mm som kanske inte har varit så roliga.

Det bästa jag fått är ett presentkort till en klädkedja på 1000 kr! Det kom väl till pass.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Sonen fick ett sminkset i pris.
Inte konstigt att han slutade rida dressyr:crazy:



Haha :rofl:
kanske skulle bytt med den som vann herrparfym? ;)

Tycker den här tråden är väldigt skojj iaf! :D
Men inte läst klart än....men fortsätt skicka in flera inlägg :banana:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Hmmmm....
Hoppas det jag ska berätta om är preskriberat nu:devil:

Vid en fälttävlan på dåvarande hemmaklubben fick segraren en pärm med foto-fickor i plast.

Som grädde på moset stod det 2002 på pärmen
-Vill minnas detta var 2004.

Ansiktsutrycket på vinnaren när hon fick priset var oslagbart:eek:

-Den prisansvarige utvecklar numera sin karriär annorstädes :D


Nä, jag lovar, jag var INTE inblandad....

/Max
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

jag fick en luva till hästen (heter det luva?).. i en fruktansvärd lila färg :S skräck-lila verkligen och jag skulle aldrig sätta den på min häst. sist fick jag en bordslampa när jag vann.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Ett fint men lite malplacerat pris kan jag bidra med...

1:a pris i fälttävlan kat B (10-årig tjej) :bump: en brandsläckare :bump:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Det var ju ändå ett rätt rejält pris, de är väl inte billiga? Inte så kul när man är 10 kanske, men bättre än typ reklamhanddukar o sånt
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Nationell B-tävling, låångt hemifrån, lätt en tusenlapp i bensin, + uppstallning, övernattning och startavgifter:
Två förstaplaceringar: ett kexpaket värt en femma i den ena klassen och en hårspray i den andra.. och så klart rosetterna! :D
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Ett fint men lite malplacerat pris kan jag bidra med...

1:a pris i fälttävlan kat B (10-årig tjej) :bump: en brandsläckare :bump:

Om hon någon gång får användning för den så kommer hon vara oerhört glad att ha en!
Lite svårt att uppskatta just där och då, kanske...
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Jag har fått spännband.. Vet inte riktigt när jag kommer att använda dom.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Tvälade hubertusjakt, och fick en grankvist 5 centimeter lång med en liten röd rosett.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Hubertusjakt är ingen tävling och grankvisten är en tradition. "Vinnaren" får rävsvansen
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 202
Senast: jemeni
·
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 257
Kropp & Själ Gör två trådar i en! Jag har gjort cellprov för vad jag tror är 3 år sedan dvs det borde vara dags snart men har inte fått kallelse och...
Svar
5
· Visningar
1 119
Senast: Sel
·
Mat Sammanfattning av den långa texten nedan: Jag söker snabblagade, enkla recept till en person som snart flyttar iväg till college...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 776
Senast: Mumfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp