Sämsta hederspris ni fått?

Sv: Sämsta hederspris ni fått?

haha kul att läsa en del:)

själv har jag inte fått så mkt dåligt... var en gång vet inte när men jag var inte så gammal (10/11?) och fick en massa hårprodukter... och så har jag vunnit en svettskrapa:)
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

*kl*
Är det bara jag som tycker att vissa klubbar har blivit "snåla" och knappt ger tillbaka värdemässigt det som står i TR?
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Det sämsta priset jag har fått var nog i en Lb när jag blev 3a eller ngt och fick ett paket våtservetter..:p

Eller när jag blev tvåa i en dressyr (med D-ponny) och fick ett hoppschabrak för B-ponny.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Nix! *Paulsan viftar med händerna och ser sur ut*:mad:
Nu för tiden är det ovanligt om man får tillbaka bra priser.
Till klubbarna som har dåliga priser: Skärpning!
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Jag har oxå fått riktigt ruttna saker som t.ex schampoo å balsam... Kan tyckas va bra å användbart men detta STANK verkligen så ögonen började tåras av att bara lukta på det:cry: Sen har jag även fått ett vitt dressyrschabrak... på en hopptävling:confused: E väl tur att jag tävlar dressyr oxå:D
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

När jag blev placerad en gång på en ponny hoppning (min inte vilken plats) fick jag en tvål och en brun utan sol (tyckte kanske jag såg skitig ut :P )
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

*kl*
Är det bara jag som tycker att vissa klubbar har blivit "snåla" och knappt ger tillbaka värdemässigt det som står i TR?

Det är inte bara i sverige som fantasin tryter. Blev trea i en fältt CCI** i holland, fick en röd tröja långärm också här i storlek XXL, o en (på stor karl) midjekort jacka VIT, bra färg till hästfolk.:angel: Fick visserligen också en snygg skulptur, stegrande häst i brons, o prispengar som täckte speditionskostnaden. :bow:
tredjeprisrosett i holland är vit :eek:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Har aldrig fått nåt bra hederspris. Värsta var sista tävlingen när jag fick en reflexväst i nån konstig modell som bara gick ner en bit på revbenen men var bred så man skulle få plats 4 st i den :eek:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

hahahahhahha ! shiiit trodde verkligen inte man kunde få så mkt skit ! jag menar en armbandsklocka i plast, kaffe eller ljuslykta ?!
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

*kl*

Jag har fått en del underliga priser genom åren.
Men det som jag kommer ihåg mest var faktiskt när jag tävlade min mammas häst i hoppning. Tror att det var 90 eller 1m.

I om hoppningen var jag på hästen för många gånger med spöt och blev uppkallad till dommaren (helt rätt, jag hade gjort fel). Blev då placerad, fyra tror jag (väldgit många år sedan). När jag skulle ta emot mitt hederspris kunde jag inte göra annat än skratta, jag fick ett spö!!

MVH Russin8
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

KL
Jag vann en pajform när jag var 14. Trevligt :angel:

I somras vann jag en jättefin grimma på stor häst tävling. I strl cob.

Och en gång vann jag en halv flaska talk (vem som nu använder talk???)

Tjusigt värre :rofl:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

En gång vann jag ett fiskespö, men det sämsta är nog denna :confused: :

180px-2006-02-04_Metal_spiral.jpg

Putta ner den för en trappa så kan den underhålla dig i många timmar! Usch, vad dagens ungdom är bortskämda med tv och allt annat skit ;)
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

kl
När jag var tävlingsansvarig i min klubb körde jag med biocheckar eller "startavgiften tillbaka".

Var så trött på att dela ut priser till bortskämda ungar som inte uppskattade porslinshästar, neonrosa grimmor, ryktborstar, miniräknare med reklam, reklam-t-shirtar i fel storlekar, reklamkepsar, glitterspray, reflexvästar, hovkratsar, hårshampoo mm;)

Värst var nog ungen som gormade i en timme för att hon fick ett brunt schabrak och den likaplacerade ett precis likadant, fast blått... Det slutade med att sekretariatspersonalen tryckte schabraket i famnen på ungen och sa: Gör vad du vill med det, det är ditt!" Ryttaren gav det till en kompis...hon var iaf konsekvent, hon ville verkligen inte ha ett brunt schabrak!

Bäst var nog mamma till en unge som fick en ryggsäck med div. reflexgrejer, ficklampa mm, som glatt utbrister, "Så bra, det här kan vi ha då, och det här då...", rena skattkistan! Men positiv var hon!
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Fick en gång en silvermedalj med ett hoppekipage på. Helt okej pris i sig, men det hade kanske varit lämpligare på en hopptävling ist för en dressyrtävling... :)
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Jag fick en dörrmatta en gång, lokal hopptävling på häst... Jag blev förvånad, det var ju lite annorlunda... :)
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

*KL*



Här platsar jag!!
En gång fick jag navkapslar!! Som man har på en bil :O Jag var 17 :grin: Och dom va skitfula dessutom. haha
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

*KL

Ser flera gånger i tråden att folk skriver att de hellre vill ha plaketter och pokaler. Häromkring är det vanligaste att man får rosett, plakett och hederspris, men det kanske bara är lokalt?
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 871
Senast: jemeni
·
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 225
Kropp & Själ Gör två trådar i en! Jag har gjort cellprov för vad jag tror är 3 år sedan dvs det borde vara dags snart men har inte fått kallelse och...
Svar
5
· Visningar
1 114
Senast: Sel
·
Mat Sammanfattning av den långa texten nedan: Jag söker snabblagade, enkla recept till en person som snart flyttar iväg till college...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 757
Senast: Mumfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp