Sämsta hederspris ni fått?

Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Jag vann en regional LB (hoppning) och fick en plasthink med klistermärken (jag red D-ponny...) och EN morot! :p
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Haha ja men då hade du kanske blivit glad ;) Jag känner själv (eftersom jag inte har nån vagn) att jag kunde varit utan, men men dom kanske kommer till användning!
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

När vi kom 2:A i div3 ponny hoppning så fick vi en varsin polluxbok :S som dem hade fått över från polluxhoppningarna...
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Jag vann en gång något som jag fortfarande inte förstår vad det är.. :confused:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Jag har inte tävlat på några "riktiga" tävlingar men på plojtävlingar har jag fått, En borste, benreflexer, Morötter, Svettskrapa på ena tävlingen på en annan fick jag: Ett grimskaft, en reflex, och en påse godis :P.

Grimskaftet kom till användning i år då fem år efter tävlingen...
Det var ett blått med hingstkedja på jag var med och tävla på en lugn valack ;).

Borstar och andra saker som är hästrelaterade tycker jag är bra att få... Men då ska det helst vara sådant som passar häste någorlunda iaf ;)
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Mitt sämsta är nog när jag vann en lokal LB:1 och fick en klädvårdsrulle. :D I och för sig ganska användbart, men inte direkt vad jag förväntade mig som hederspris ;).

Min kompis vann (också på en lokal dressyrtävling) en knallblå bålskål i plast när hon var typ 13 år gammal. :p
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

En gång vann jag ett fiskespö, men det sämsta är nog denna :confused: :

180px-2006-02-04_Metal_spiral.jpg

De är ju roliga!
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Jag vann ett sill-set i somras på en regional fälttävlan...
Jag hatar sill.. XD
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

För ett par år sedan lyckades jag vinna världshistoriens fulaste grimma :p

Grön- och gulrandig med vita läderdetaljer och tillhörande grimskaft!
Dessutom i storlek full, på den tiden tävlade jag en C-ponny! :p

24394464.jpg
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

kl*

Kanske inte dåligt pris, men jag har vunnit några DVD-filmer,..
Alla har haft märkningen "Hyr-Dvd" :rofl:
Dom gick kanske och rånade Film-Tajm precis innan xD
(alla från samma arrangör)
:crazy:
Ngn videobutik som lagt ner och sålt ut banden billigt! Men vilket KASST pris!

Sonen fick ett sminkset i pris.
Inte konstigt att han slutade rida dressyr:crazy:
Stackaren! Vad skämmigt, för ridklubben då.

Jag har fått en gratispenna från coca-cola en gång :crazy: åh, tack!
:crazy:


Vilka skamliga priser vissa fått! :crazy:

Själv var jag på ridläger en gång med dåvarande ponnyn, det var väldigt mycket småtävlingar både med och utan häst hela veckan och jag vann det mesta (mycket rittävlingar) och åkte sedan hem med en hink full med hovkratsar enbart i plast.... Varierande priser liksom :crazy:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Haha :)

Mitt konstigaste pris jag någonsin vunnit var ett livs levande FÅR... herregud... :) :)
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

En gång hade en ganska liten klubb i närheten ansträngt sig jättemycket för att kunna ha lite högre klasser än vanligt. Det var uppskattat men det kändes inte så kul att komma tvåa i en 1.30 och få typ 100 kr, en ask gelehjärtan och en senapsgul snusnäsduk. :D
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 201
Senast: jemeni
·
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 256
Kropp & Själ Gör två trådar i en! Jag har gjort cellprov för vad jag tror är 3 år sedan dvs det borde vara dags snart men har inte fått kallelse och...
Svar
5
· Visningar
1 119
Senast: Sel
·
Mat Sammanfattning av den långa texten nedan: Jag söker snabblagade, enkla recept till en person som snart flyttar iväg till college...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 776
Senast: Mumfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp