Sämsta hederspris ni fått?

Sv: Sämsta hederspris ni fått?

För två månader sen fick jag en bok och en DVD om Falköping i hederspris. :eek: :eek:
Plus varenda reklampryl Falköpings kommun tagit fram... :rofl: Och en miniatyr-runsten... :cool:

Och i går fick jag en CAMPINGLAMPA i pris... :rofl::rofl::rofl:

Jag har en travhäst så alla priserna är nästan alltid inslagna, förmodligen för att man inte ska svimma av chocken.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

det är nog ett fult agriaschabrak, allroundschabrak på dressyrtävling:mad:. Har bara dressyrsadel så det går inte direkt att använda det. Har aldrig använt det utan det ligger hemma nånstans tror jag.

och sen har jag fått ett hoppspö, oxå på dressyrtävling, det gav jag bort på tävlingsplatsen.

du kan ge det till mig:) jag betalar porto:P:);)

om ni ej är nöjda med era grejer så har jag tips med vad ni kan göra med dem:

1. ge till mig:)
2. julklappar/ födelsedagspresenter (karlar gillar kepsar, små flickor blir överlyckliga över allt med hästar, mammor gillar kaffe osv:))
3. ge till er ridklubb (ridskolor behöver ofta spön, grimmor, kratsar, shabrak m.m.)
4. ge till någon på tävlingen som gråter för att det gick dåligt för dem XD
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

kl

Nu senast på tävling vann jag en flaska med typ någonting som skulle efterlikna havet, med snäckor och sand i :crazy:
Och en konstig "tunnel" som vi misstänker är en kattleksak, men vi är inte säkra...
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

För något år sen fick jag en hovkrats när jag vann en regional fälttävlan. Inga premier eller något sånt utan enbart hovkratsen. Kändes lite snålt. Tur att man inte tävlar för priserna...
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Jag har inte vunnit nåt som är extremt trist, däremot vann jag en lokal 90 cm hoppning i våras, och då vann jag ett fleecetäcke, ett schabrak, en full Icakasse med kaffe, choklad, frukt och massor med, och sen rosett och plakett. DÅ blir man glad!!
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

För något år sen fick jag en hovkrats när jag vann en regional fälttävlan. Inga premier eller något sånt utan enbart hovkratsen. Kändes lite snålt. Tur att man inte tävlar för priserna...
Snålt :crazy:

Jag har inte vunnit nåt som är extremt trist, däremot vann jag en lokal 90 cm hoppning i våras, och då vann jag ett fleecetäcke, ett schabrak, en full Icakasse med kaffe, choklad, frukt och massor med, och sen rosett och plakett. DÅ blir man glad!!
Det var väl ändå roliga priser tycker jag :D
Sånt man har användning för och sånt som är gott :p
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Mitt konstigaste pris jag någonsin vunnit var ett livs levande FÅR... herregud... :) :)
Ha ha ha ha :rofl:, det var nog det roligaste jag läst på länge. Undrar hur jag själv skulle ha reagerat om jag vunnit det.

Mitt sämsta hederspris är nog en flaska schampo med färgpigment för rödhåriga. Är själv mörkblond.........
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

KL

Tror det sämsta hederspriser jag fått var när jag kom fyra i en reg LB, fick en flaska mjällshampo:crazy:
Har även vunnit en sån här Agriatavla i plast som man kan skriva hästens namn och härstamning mm på. HAde mycket hellre fått plakett än det tråkiga hederspriset.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Senast jag placerade mig vann jag första klassen och fick välja på en snygg tygkasse med hårprodukter (schampoo,balsam, hårinpackning och spray i fint märke) och ett lite mer hemligt pris som var inslaget i cellofan, du såg ett par handskar och en liten burk, sen var det även ett inslaget paket. Jag valde hårprodukterna i första klassen, verkligen toppen :love:

MEN så placerar jag mig i andra klassen oxå och det finns bara det mystiska paketet att välja på. Blir jättenöjd att jag inte får samma sak igen. Men när vi åker hem så sitter mamma på passagerar sätet och är så nyfiken och undrar om hon inte kan få öppna paketet. Visst tycker jag och så fort det är öppnat ser vi ut så här :eek: Det är bara en tom låda.... :confused: Allvarligt! Handskarna var i ett hemskt material och antagligen ingen dyr historia + att dom var VÄLDIGT stora! (jag har långa fingrar och mycket händer för att vara tjej, tänk alla andra som var med med normal stora flickhänder) Den lilla burken var en tom burk... en liten plåtburk med ett hästhuvud på :confused: Om man har priser man får välja mellan, borde dom inte vara något likvärdiga då? Förresten var den tomma lådan en låda till en stallboken organizer, så först blev jag ju riktigt glad, men tji fick jag! :p
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

*kl*

Kompisen som placerade sig häromsistens (1 m, storhäst) fick babyrosa paddar :rofl: De är jättesöta! Men hon var inte så nöjd, speciellt inte som hennes häst är rödbrun åt det orangea hållet... :p

Men vi har kommit på ett användningsområde för dem, hänga dem på hindren och lägga dem under hindren, det blir jättebra titthinder, hästarna blir tvärförvånade :idea:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Vann en ficklampa men fick köpa batterier själv. En annan gäng fick jag en säck havre, i stallet hästen står i ingår havre i stallhyran så det var inge bra pris för mig.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

KL
När jag tävlade B-ponny (2004) så vann jag båda klasserna. (Lätt C och Lätt B dressyr)
I första klassen vann jag en liten, blå plastväska med 101 Dalmatiner på :crazy: Okey, jag var ju faktiskt "bara" 11 år, och tävlade i den minsta kategorin, men lite sur blev både jag och mamma.

Någon måste ha hört oss, för i nästa klass vann jag en jättesnygg, beige ridväst som jag fortfarande inte kan ha! :D Ett mycket bättre pris kan jag ju säga, även fast den var i vuxenstorlek :laugh:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

en fågelholk! hemmagjord...alla placerade fick en. känndes liiite fel, var regional tävling och dessutom en cup som annordnas i mitt län varje år, tycker man kunde kostat på det lite då i alla fall.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

kl* Inte jag själv, men en gammal stallkompis till mig slet som ett djur med sin bångliga märr på tävling efter tävling (dressyr) Till slut när hon ÄNTLIGEN blev placerad bestod hederspriset av en grillvante!!! Vi andra höll på att dö, men eftersom plaketter brukade spikas upp på boxdörren så spikade vi snälla och hjälsamma stallkompisar upp vanten på hennes box:D
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

kl

En killkompis till mig "vann" bindor en gång. :p Minns inte vilken plats han kom på.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 867
Senast: jemeni
·
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 222
Kropp & Själ Gör två trådar i en! Jag har gjort cellprov för vad jag tror är 3 år sedan dvs det borde vara dags snart men har inte fått kallelse och...
Svar
5
· Visningar
1 113
Senast: Sel
·
Mat Sammanfattning av den långa texten nedan: Jag söker snabblagade, enkla recept till en person som snart flyttar iväg till college...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 757
Senast: Mumfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp