Bukefalos 28 år!

Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han har haft långt hår och någon slags man bun i några år nu men igår klippte han sig.

Jag stör mig kopiöst på man bun. Om det heter bun eller knut på kvinnor, varför skulle det heta något annat på män? Samma med man bag. Det är en väska, för bövelen, hos både män och kvinnor. Så SJUKT att de måste markera att "visst, detta är något som kvinnor vanligen har, men jag är MAN och har det".
 
Nej men skojar du!? Den är ju pinsam! Så fruktansvärt dåligt? Och wtf är grejen med färgerna??
Äh, jag skojade förstås :D

Jag har den, gillade den när jag såg den men har inte sett om den som jag gör med det mesta annat som rör Grekland. Så den blev nog ingen favorit.

Färgerna?
 
@mandalaki Tur för dig! :rage:

Färgerna i filmen är det värsta jag sett. Himlen ser så jävla fejk ut att det är helt sanslöst. De är ju verkligen såhär:

skopelos.net_mamma_mia_05.jpg
 
jag är en total idiot när det gäller datorer :arghh: hopplöst fall som inte kan lära sig. teflonminne allan. så jävla jobbigt
 
Stör mig enormt på stylister som lämnar tillbaka kläder i trasor :meh:
 
Just nu stör jag mig på mig själv. Jag var på väg ner till tvättstugan och mötte en granne i dörren. Vet inte riktigt varför men jag lyckades pipa ur mig ett totalmjäkigt, patetiskt litet plutt-"hej"... Stackars kille, han måste typ trott att jag blev helt knäsvag och dödsblyg i hans blotta närvaro! Blir så trött på mig själv... Så när jag sprang in i en annan granne en timme senare så tänkte jag minsann hälsa ordentligt och tog i från tårna med ett rungande "HEJSAN SVEJSAN!" som ekade i hela jävla trapphuset. Alltså vad är det för fel på mig?! Måste sluta jobba hemifrån eller hitta fler vänner i stan så att jag inte glömmer bort hur man umgås med folk :banghead: :rofl:
 
Just nu stör jag mig på mig själv. Jag var på väg ner till tvättstugan och mötte en granne i dörren. Vet inte riktigt varför men jag lyckades pipa ur mig ett totalmjäkigt, patetiskt litet plutt-"hej"... Stackars kille, han måste typ trott att jag blev helt knäsvag och dödsblyg i hans blotta närvaro! Blir så trött på mig själv... Så när jag sprang in i en annan granne en timme senare så tänkte jag minsann hälsa ordentligt och tog i från tårna med ett rungande "HEJSAN SVEJSAN!" som ekade i hela jävla trapphuset. Alltså vad är det för fel på mig?! Måste sluta jobba hemifrån eller hitta fler vänner i stan så att jag inte glömmer bort hur man umgås med folk :banghead: :rofl:
Känner igen det där...avskyr det där kompensera-tänket när man (jag) plötsligt kommer på att jag måste säga oj vilken fin klänning du har! (När jag har gjort bort mig på nåt vis) och inser att skiten är snorgrön och med en knäpp skärning eller nåt.
Nu till saken som jag stör mig orimligt mycket på, eftersom jag är förkyld pga av mina ljuvliga ätteläggar igen så roar jag mig med televisionsapparaten och glor på a, hem till gården, B. Husfruar i amerikanska städer (olika spännande ställen!) och kronan på verket: kardashians göranden och låtanden i sitt sus och dus-liv. Gaaaaaaaaaaaaah. Jag får ont i ögonen av mänsklig dumhet snart. Höjdpunkten blir väl om den eller dess otrohet ska avslöjas....living on the edge verkligen just nu.
 
Just nu stör jag mig på mig själv. Jag var på väg ner till tvättstugan och mötte en granne i dörren. Vet inte riktigt varför men jag lyckades pipa ur mig ett totalmjäkigt, patetiskt litet plutt-"hej"... Stackars kille, han måste typ trott att jag blev helt knäsvag och dödsblyg i hans blotta närvaro! Blir så trött på mig själv... Så när jag sprang in i en annan granne en timme senare så tänkte jag minsann hälsa ordentligt och tog i från tårna med ett rungande "HEJSAN SVEJSAN!" som ekade i hela jävla trapphuset. Alltså vad är det för fel på mig?! Måste sluta jobba hemifrån eller hitta fler vänner i stan så att jag inte glömmer bort hur man umgås med folk :banghead: :rofl:

Haha :rofl:
Känner så igen det där, är lite samma fenomen när man ska hälsa på någon på morgnarna före man ännu hunnit "prata upp sig". Då blir det endera just något litet pip-hej, ett rossligt jag-har-rökt-två-paket-om-dagen-hej (speciellt om man inte ens hinner harkla sig före), eller ett överkompenserat HEJ (då gärna med lite målbrottsgällt inslag) :D
 
Jag irriterar mig orimligt på att jag irriterar mig på min kollega. Han kan inte rå för att han är så annorlunda än jag. Det är antagligen en helt OK man men jag retar mig på småsaker.

Jag är ORIMLIGT petig och småsint. :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp