Secret EasterBunny - 2017

Te som luktar fantastiskt gott, Åre-choklad och träningsstrumpor. Tack snälla haren som jag misstänker är @bitta.
DSC_0547_zpsbeqakj1v.jpg
Helt rätt :up:
Det är ju lite lokal anknytning på både te och godis så jag förstod att det inte var så svårt.
 
Kanin ----> Offer
1. Nixehen ---> Snurrfian
2. Barbabelle ---> Nixehen
3. athena_arabians ---> Ninnurur
4. cili ---> athena_arabians
5. Luff ---> Monifa
6. Bitta ---> Malin_L
 
Varning för att djungelgurka gör skäl för namnet ;) vi planterade det för två år sedan, det kommer skott varje år sedan dess :D
Jag tänkte ha dom i murarhink på vår varmaste vägg så det blir ju bra. Inga rotskott. Eller är det fröna som leker Tarzan?
 
2hfjtpj.jpg

148ztpx.jpg


Wiie, min påskhare har verkligen skämt bort mig! Underbar choklad till mig, godis till katterna, en fröpåse samt en målarbok inklusive pennor med motiv som passar mig perfekt :love::love:

Jag ligger med extrem huvudvärk just nu och tittade in bara för att lägga upp det här, jag kan inte tänka alls nu så jag spar på gissandet till imorgon. Det går utmärkt att lämna ledtråd under tiden :angel:

Tack tack tack!
 
2hfjtpj.jpg

148ztpx.jpg


Wiie, min påskhare har verkligen skämt bort mig! Underbar choklad till mig, godis till katterna, en fröpåse samt en målarbok inklusive pennor med motiv som passar mig perfekt :love::love:

Jag ligger med extrem huvudvärk just nu och tittade in bara för att lägga upp det här, jag kan inte tänka alls nu så jag spar på gissandet till imorgon. Det går utmärkt att lämna ledtråd under tiden :angel:

Tack tack tack!
Är målarboken om japan?
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 893
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 781
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 328
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 978

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Svensk politik nr 3
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp