Secret EasterBunny - 2017

Kul att det smakade! Och tack :D



Tack! Huvudet är lite snällare mot mig idag :)



Tack! Och.. är du min hare?! Nu har jag googlat en massa (känn dig stalkad :angel:) och alla bevis pekar mot dig :cautious::D
:D Det stämmer bra det! :D Jag trodde att den enklaste biten skulle vara nalle puh men där gick jag helt bet, jag vet att jag har en tygbit någonstans här hemma jag tänkte sy en sak till dig men den var putsväck och butikerna verkar helt ha gått ifrån Nalle Puh :cautious: Men jag är glad att du blev nöjd ändå! :D
 
:D Det stämmer bra det! :D Jag trodde att den enklaste biten skulle vara nalle puh men där gick jag helt bet, jag vet att jag har en tygbit någonstans här hemma jag tänkte sy en sak till dig men den var putsväck och butikerna verkar helt ha gått ifrån Nalle Puh :cautious: Men jag är glad att du blev nöjd ändå! :D

Haha tack så mycket, jag är jättenöjd! :D Nalle Puh verkar vara helt ute här i Sverige, i Japan är han mycket populärare så där ska jag shoppa loss :rofl:
 
Kanin ----> Offer
1. Nixehen ---> Snurrfian
2. Barbabelle ---> Nixehen
3. athena_arabians ---> Ninnurur
4. cili ---> athena_arabians
5. Luff ---> Monifa
6. Bitta ---> Malin_L
7. Mumfie --> Bitta
8. Snurrfian --> Mumfie

Det saknas lite namn. Hur går det för er andra? Jag vill se mer bilder :D
 
Kanin ----> Offer
1. Nixehen ---> Snurrfian
2. Barbabelle ---> Nixehen
3. athena_arabians ---> Ninnurur
4. cili ---> athena_arabians
5. Luff ---> Monifa
6. Bitta ---> Malin_L
7. Mumfie --> Bitta
8. Snurrfian --> Mumfie
9. lil-sis --> cili
10. Monifa
11. GardenAngel
12. cewe
13. Ninnurur
14. Malin_L
15. Fraggel_Tess

La till de namn som ingen fyllt i offer på också, så det blir lättare för de som gissar
 
Kanin ----> Offer
1. Nixehen ---> Snurrfian
2. Barbabelle ---> Nixehen
3. athena_arabians ---> Ninnurur
4. cili ---> athena_arabians
5. Luff ---> Monifa
6. Bitta ---> Malin_L
7. Mumfie --> Bitta
8. Snurrfian --> Mumfie
9. lil-sis --> cili
10. Monifa - Luff
11. GardenAngel
12. cewe
13. Ninnurur
14. Malin_L
15. Fraggel_Tess
 
Jag tror att @cewe är min hare!
Jag fick öppna mitt idag för jag glömde det hemma :o Och jag blev så exalterad när jag fick det att jag använde allt innan jag hann ta en bild :D Fröna är planterade, garnet är pillat på och kattgodiset är provsmakat och mer än godkänt! Bara hundgodiset som är oöppnad för Hund är inte här just nu.
Tack snälla hare! :bump:
DSC_0162_zpstdt4gxev.jpg
 
Jag tror att @cewe är min hare!
Jag fick öppna mitt idag för jag glömde det hemma :o Och jag blev så exalterad när jag fick det att jag använde allt innan jag hann ta en bild :D Fröna är planterade, garnet är pillat på och kattgodiset är provsmakat och mer än godkänt! Bara hundgodiset som är oöppnad för Hund är inte här just nu.
Tack snälla hare! :bump:
DSC_0162_zpstdt4gxev.jpg

Nej, vad korkad jag är! Jag tror det är @Fraggel_Tess som är min hare. Glömde detaljen om min hares förnamn som stod på paketet :angel:
 
Jag tror att @cewe är min hare!
Jag fick öppna mitt idag för jag glömde det hemma :o Och jag blev så exalterad när jag fick det att jag använde allt innan jag hann ta en bild :D Fröna är planterade, garnet är pillat på och kattgodiset är provsmakat och mer än godkänt! Bara hundgodiset som är oöppnad för Hund är inte här just nu.
Tack snälla hare! :bump:
DSC_0162_zpstdt4gxev.jpg
Inte jag som är hare, min kanin har redan gissat rätt :-)
 
Kanin ---> Offer
1. Nixehen ---> Snurrfian
2. Barbabelle ---> Nixehen
3. athena_arabians ---> Ninnurur
4. cili ---> athena_arabians
5. Luff ---> Monifa
6. Bitta ---> Malin_L
7. Mumfie ---> Bitta
8. Snurrfian ---> Mumfie
9. lil-sis ---> cili
10. Monifa ---> Luff
11. GardenAngel
12. cewe ---> lil-sis
13. Ninnurur
14. Malin_L
15. Fraggel_Tess
 
Här är mitt paket öppnat
C794F6E1-D4D2-404C-A243-B4AD4AEF8467_zpscw8l3wjz.jpg

Jag var så helt övertygad min Hare var @Nixehen även om jag inte fattade ledtråden men nu blev jag väldigt osäker då Nixehen var hare åt Snurrfian :confused:
Måste nog ta ett varv till med min förkylningssnurriga hjärna
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 893
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 781
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 328
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 978

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Svensk politik nr 3
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp