Bukefalos 28 år!

Secret EasterBunny - 2017

Skickat från Ica nära Oviken ju :D och du använde namn på både mig och ungen som inte används här på buke ;) och du har prickat helt rätt på oss båda! :love:

Jaja :cautious: :rofl:

Det var inte helt lätt, jag är ju inte en pysslande människa själv så jag stod och klämde länge på pysselavdelningen (fast såpbubblor jag alltid gillat, jag och morfar brukade ha jätteroligt). Chokladen var lättare :angel: plus att jag hoppades att Frost-febern inte gått över! :p

Dock hoppas jag att det inte blir slagsmål om Time-Turnern :nailbiting:
 
Jaja :cautious: :rofl:

Det var inte helt lätt, jag är ju inte en pysslande människa själv så jag stod och klämde länge på pysselavdelningen (fast såpbubblor jag alltid gillat, jag och morfar brukade ha jätteroligt). Chokladen var lättare :angel: plus att jag hoppades att Frost-febern inte gått över! :p

Dock hoppas jag att det inte blir slagsmål om Time-Turnern :nailbiting:
Det blev det! :D Jag fick sno tillbaka ;)
Såpbubblor går alltid åt och frost går aldrig över :up: det ska bli spännande att testa glittrig vattenfärg!
 
F44D21BA-12A9-4BAA-B4D5-D346E7DA9F3C_1.jpg

Jag har fått hela två paket i den här omgången :bump:

5745737E-78D8-438B-B77A-E38CB278F443_1.jpg

I godisboxpaketet fanns förutom två chokladkakor (med spännande smaker!) även ett gåvobevis på kycklingar, foder och utbildning till familjer i El Salvador :love: . Sambons reaktion när jag uppspelt berättade att jag fått kycklingar i paketet var först :eek: :nailbiting:, för att sen (när han förstod vad som menades) uttrycka "åh, kan vi hälsa på dom?!" :D (inte seriöst menat förstås, men han gillar djurbarn).

65A794B3-14DF-4E99-AA85-400B108EE976.jpg

I det stora paketet fanns ännu mer choklad :d (hur det ska gå med min beachdiet kan funderas över en annan dag), och även en påse godis till hästen. Han har aldrig testat morotssmakande godis innan, så det blir spännande att se hur det tas emot.

Stort tack till min hare, som jag tror är @lil-sis
 
secret.png


Im in loooove. Jag älskar trädgårdshandskarna. Prickiga och helt underbara. Salta S är min favorit. Och både jag och dottern se fram emot att så blommor. Nagellacken hade fräscha härliga färger och jag anar att det rosa kommer min dotter beslagta! Tack så mycket min Secret Easter Bunny som jag tror jag har intialerna M. Ö. men vad kan du ha för nick här ;) Bor du i S-vall? Stoooort tack :)
 
Jag är rätt säker på att min påskhare är @Nixehen Men jag är helt överväldigad av mitt paket :love:
image_58f1cf66ddf2b360cc5e53f9.jpg

image_58f1d4059606ee2daea0135b.jpg

image_58f1d401e087c30f40bffa88.jpg

image_58f1cf5e2a6b22533d2ea8ea.jpg

Jag vet inte ens var jag ska börjar :heart Du har överträffat dig själv Nixehen! :heart Men jag blir även lite full skratt när jag tänker på att jag erbjöd mig att fixa även åt dig om du inte skulle orka göra själv! :D
 
Jag är rätt säker på att min påskhare är @Nixehen Men jag är helt överväldigad av mitt paket :love:
image_58f1cf66ddf2b360cc5e53f9.jpg

image_58f1d4059606ee2daea0135b.jpg

image_58f1d401e087c30f40bffa88.jpg

image_58f1cf5e2a6b22533d2ea8ea.jpg

Jag vet inte ens var jag ska börjar :heart Du har överträffat dig själv Nixehen! :heart Men jag blir även lite full skratt när jag tänker på att jag erbjöd mig att fixa även åt dig om du inte skulle orka göra själv! :D
Det stämmer bra det! :D
Haha, jo jag skrattade lite för mig när du erbjöd dig! :heart
 
Oöppnat:
17933988_1661457190546261_2801688951948050432_n.jpg


Öppnat:
17819099_111421199413091_1325785975401480192_n.jpg


Även kisse hade fått påskpresenter, Dreamies och piprensare :up: :D Jag har fått fina gröna äggformade ljus, nyckelringskryddor att ha ute i fält, en mugg som det står "You Rock" på :rofl:, ägg från Anton Berg (som inte syns inser jag nu) :d samt diverse grönsaksfröer :up: Jag ska peta ner tomatfröna direkt, de bör hinna komma igång tills det är dags att plantera ut dem.

Roligt, fint, gott och praktiskt :love: så jag tackar min Bunny så hemskt mycket och jag misstänker att det är @cili pga postort och ledtråd (det antyddes att Bunnyn hade fyrbent hjälp med presenterna till Missia ;)).
 
Oöppnat:
17933988_1661457190546261_2801688951948050432_n.jpg


Öppnat:
17819099_111421199413091_1325785975401480192_n.jpg


Även kisse hade fått påskpresenter, Dreamies och piprensare :up: :D Jag har fått fina gröna äggformade ljus, nyckelringskryddor att ha ute i fält, en mugg som det står "You Rock" på :rofl:, ägg från Anton Berg (som inte syns inser jag nu) :d samt diverse grönsaksfröer :up: Jag ska peta ner tomatfröna direkt, de bör hinna komma igång tills det är dags att plantera ut dem.

Roligt, fint, gott och praktiskt :love: så jag tackar min Bunny så hemskt mycket och jag misstänker att det är @cili pga postort och ledtråd (det antyddes att Bunnyn hade fyrbent hjälp med presenterna till Missia ;)).
Det stämmer bra det! Jag skrattade högt när jag hittade muggen :D
 
Min bunny är Monifa, visste det sen mitt offers adress var samma som min bunnyavsändare.
Jag fick fröpåsar av riktigt roliga saker. Maken har redan öppnat melonpåsen och planterat. Djungelgurkan vet jag precis var den ska vara. Musselsquashen ska få bo i pallkrage, likaså sparrissallaten.
Rosenbönan vet jag inte riktigt, den måste vara där jag ser den annars så glömmer jag bort.
Tack Monifa :-)
 
Min bunny är Monifa, visste det sen mitt offers adress var samma som min bunnyavsändare.
Jag fick fröpåsar av riktigt roliga saker. Maken har redan öppnat melonpåsen och planterat. Djungelgurkan vet jag precis var den ska vara. Musselsquashen ska få bo i pallkrage, likaså sparrissallaten.
Rosenbönan vet jag inte riktigt, den måste vara där jag ser den annars så glömmer jag bort.
Tack Monifa :-)

Var så god, läste att du ville skaffa odlingstunnel så jag snöade in lite på det :angel: Jag hoppas de bringar frukt allihopa :)
 
Kanin ----> Offer
1. Nixehen ---> Snurrfian
2. Barbabelle ---> Nixehen
3. athena_arabians ---> Ninnurur
4. cili ---> athena_arabians
5. Luff ---> Monifa
 
Min bunny är Monifa, visste det sen mitt offers adress var samma som min bunnyavsändare.
Jag fick fröpåsar av riktigt roliga saker. Maken har redan öppnat melonpåsen och planterat. Djungelgurkan vet jag precis var den ska vara. Musselsquashen ska få bo i pallkrage, likaså sparrissallaten.
Rosenbönan vet jag inte riktigt, den måste vara där jag ser den annars så glömmer jag bort.
Tack Monifa :-)
Varning för att djungelgurka gör skäl för namnet ;) vi planterade det för två år sedan, det kommer skott varje år sedan dess :D
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 463
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 538
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 777
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 641

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp