Senast tagna bilden del VI

Fick några fina bilder på mina killar i helgen:
DSC_8872red.jpg

DSC_8983red.jpg

DSC_9077red.jpg

DSC_9053red.jpg

DSC_9033red.jpg
 
@Nikkis 9 månader? Herreminkörs, det var ju typ för tre veckor sedan som du la upp bilder på henne i storlek med en större marsvin!
Hahahaha I knooooow, jag fattar inte själv - dels att tiden gått så snabbt men dels också att hon vuxit sig "vuxen" så snabbt. Du själv som har stora hundar vet ju vilken tid det kan ta innan dom blir färdiga, vid 9 månader ser de flesta hundar av större raser ut som "hej kom och hjälp mig". :D

Det är också lite farligt har jag märkt, för just med tanke på hur hon ser ut och uppfattas som så glömmer jag också bort att hon BARA är en unghund och därmed behandlar henne som en vuxen och ibland även förväntar mig vissa "vuxen-hund-saker" av henne. :o

För inte tusan såg hon ut såhär särskilt länge inte. :p
 
Väääldigt lik!:D Smilet, öronen, färgen, han kan vara stand-in om Sniff åker på semester:angel:

I know!
Svansen och lite av personligheten är också väldigt lika.
Sniff är rätt snål, det är Billy också :angel:

Så här säger wiki, och det är en rätt klockren beskrivning av Billy:

Sniff är materialistisk och feg men blir modigare då han får första bästa chans att bli rik och berömd. Han är förtjust i allt som glittrar och samlar därför på sig diverse krimskrams. Han har även förknippats med hundrasen Azawakh på grund av sin bekväma livsstil och sitt hat mot kyla.
 

Liknande trådar

Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 479
Senast: cili
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 294
Senast: Roheryn
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: Myrten
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 818
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jaktgolden eller jaktlabrador?
  • Guldfasanerna
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp