Senast tagna bilden del VI

ivan_542005a42a6b227ccd03742b.jpg


Så nöjd med att någon lyckades knäppa en bild på mig och Ivan under de fyra sekunderna vi faktiskt hade kontakt med varandra inne på banan. Resten av bilderna gestaltar en mer verklig bild av hur det såg ut, och föreställer en väldigt noggrant dammsugande hund i riktning bort från matte med kopplet väldigt sträckt. Han var rätt billig i lördags, kan jag lova ;)
 
ivan_542005a42a6b227ccd03742b.jpg


Så nöjd med att någon lyckades knäppa en bild på mig och Ivan under de fyra sekunderna vi faktiskt hade kontakt med varandra inne på banan. Resten av bilderna gestaltar en mer verklig bild av hur det såg ut, och föreställer en väldigt noggrant dammsugande hund i riktning bort från matte med kopplet väldigt sträckt. Han var rätt billig i lördags, kan jag lova ;)
Med tanke på att ni befinner er vid start-skylten så började ni ju starkt iaf :D
 

Liknande trådar

Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 489
Senast: cili
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 312
Senast: Roheryn
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
318
Senast: Myrten
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 831
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp