Senast tagna bilden.. IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. IV

Jag hakar väl på här då :)

En nytagen bild på Ixi

32748752.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden.. IV

*skratt* Jag hoppas att hon låter bli. Överdimensionerade öron och överdimensionerade tassar är det mest förtjusande som finns!
 
Sv: Senast tagna bilden.. IV

+ Mulles_matte: Underbara bilder! :love: :D

Senaste bilden på min tös

32748841.jpg


Senaste på min grabb ;) Läppen brukar fastna sådär men han ser dubbelt så fånig ut när den fastnar på båda sidorna :angel:

32748846.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden.. IV

*skratt* Jag hoppas att hon låter bli. Överdimensionerade öron och överdimensionerade tassar är det mest förtjusande som finns!

Hon fyllde 1 i början på augusti, så risken att hon växer i dom är rätt liten :D
 
Sv: Senast tagna bilden.. IV

Min lillskit är svår att få kort på om hon inte ligger ner. Detta var några dagar innan hon skulle tillbaka till fodervärden.

DSCF1727.jpg


Sover riktigt gött brevid matte efter en lång promenad :love:
 
Sv: Senast tagna bilden.. IV

Jag har också två brudar med alldeles för stora öron. Jag hade hoppats att shiban skulle växa i sina (de SKA vara betydligt mindre) men tji fick jag! Hon förblev en liten räv.

Brudarna är på väg ut på jakt efter förrymda klövar:


Och så postar jag filmen på hundkappen igen. Det är aldrig kul att vara sist i en gammal tråd. *vissel*
http://www.youtube.com/watch?v=vRQoOWlz_Lk
 
Sv: Senast tagna bilden.. IV

kl.
Senaste bilderna på min och syrrans hund.
blogg10.jpg

Tycker den här bilden är rätt rolig :D
blogg8-2.jpg

blogg3-3.jpg

blogg9-1.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden.. IV

Ja han blir otroligt charmig när läppen fastnar och här hemma går han ibland under smeknamnet Snusmumriken :D :love:
 
Sv: Senast tagna bilden.. IV

*Skratt* Ja min teori är att när tänderna blir lite "torra" på honom så fastnar hans läpp där uppe sedan har han även ett litet underbett (som rasen ska ha) och det bidrar säkert också till att den fastnar ibland. Jag får se om jag lyckas få en bild någon gång på när läppen har fastnat på båda sidorna :D
 
Sv: Senast tagna bilden.. IV

Nej vad söt! :)

Vi har en labbe på hunddagiset vars läppar alltid fastnar. Han kan ligga och bita på sängen ( lite valpig sådär ;) ) sen när man kommer in så sitter han och spelar oskyldig, men så kollar man på hans läppar och båda sitter fast :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
49 50 51
Svar
1 007
· Visningar
66 523
Hundhälsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 månader sen Blöder från urinröret...
Svar
1
· Visningar
506
Senast: Lyan
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
57 58 59
Svar
1 171
· Visningar
43 458
Senast: Soffan74
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 936
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp