Bukefalos 28 år!

Senast tagna bilden XV

IMG_4944.jpeg

Ser ni havet där borta? 🌊 Ljuvligt i skogen idag 🤩
 

När Abbe drar i kopplet stannar jag och ber honom gå vid min sida. Han vet nu att när jag stannar ska han gå till min sida. Idag hade han en hel del överskottsenergi och började med en ny grej……. Börjar undra om det är en hund eller känguru jag fått 🤔. Färgmässigt kan det ju vara vilket som tänker jag.
 
Någon blev trött av skogspromenaden :D Hon försöker verkligen hålla sig vaken, men det är som att hon nickar till då, försöker spana på något spännande ute för att vara vaken och ändå nästan somnar :rofl:
Lilytrött.jpg


(Ebrah, hon försöker inte ens, hon har rullat ihop sig under en filt och somnat)
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 181
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 634
Senast: Lobelia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 036
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 991
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Barmarksdrag/canicross
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr
  • Ljus prick i ögat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp