Shop to you drop, del 4

Frank fick en försenad födelsedagspresent av mina föräldrar, en tweedjacka.
Pappa vill nog mest att hunden ska matcha honom när de är hundvakter :laugh:

FSZMNkR.jpg
 
Köpte en ny liten bitkudde, en prasselleksak och acana godis när Ammo fyllde år. Leksaken är redan slaktad men han var så lycklig när han fick ta sönder den ;) Bitkudden fick klart godkänt med.

Idag köpte jag en låda Pondus NGL, Ammo var dock skeptisk mot den - men han har matvägrat lite de senaste dagarna så det kan lika gärna ha med det att göra. Han åt när vi körde lydnad i köket iaf så ska nog få i han den ;)
 
Beställt Helsitar trainingpocket och en ny sele som jag hoppas är vad jag vill ha. Gillar Dog Copenhagen-selen, men inte att den är vadderad. Värdelöst med en kortbening som blir blöt på magen av dagg i gräset - selen blir dyngsur och tar evigheter på sig att torka.
Nu blir det istället nya Ruffwear High & Light som består av tunnare och ofodrat tyg och hoppas bli nöjd :) Det dröjer dock ca 3 veckor då ena grejen är beställningsvara :meh:

Selen :)
1614_1.jpg
 
Någon som vet om det finns extra "tassar" till matskålen som heter Eat slow Liv longer? Har bara två kvar på skålen, resten har försvunnit under mystiska omständigheter... :laugh:.
 
Får nog bli så. Tänkte kolla om någon visste om det fanns sådana man får med att köpa då jag gissar att klistret på möbeltassarna kommer att slitas ganska fort om de ska tas av varje gång skålen diskas i maskin. Blir väl handdisk i värsta fall :)
Jag köpte förr fönstertätning på rulle som anti-glid :) Dom brukar vara delade i två remsor och bara att dra isär så man har en smal gummilist att sätta runt hela underkanten på skålen :) Brukar hålla väldigt länge. Har dock aldrig maskindiskat skålar ;)
 
Någon som vill hjälpa till med färgval? :D

Har beslutsångest, ska köpa en ny Zero Dc Shorter då Lucifer växt ur sin, men vilken färg ska jag välja? :p Army, blå/gul (sverigefärger då) eller grön/gul? :confused: Eller kanske ngn helt annan färg? :p Han är black & tan-färgad. Hade helst velat ha svart/orange men den färgen finns inte i hans storlek någonstans.
 
Någon som vill hjälpa till med färgval? :D

Har beslutsångest, ska köpa en ny Zero Dc Shorter då Lucifer växt ur sin, men vilken färg ska jag välja? :p Army, blå/gul (sverigefärger då) eller grön/gul? :confused: Eller kanske ngn helt annan färg? :p Han är black & tan-färgad. Hade helst velat ha svart/orange men den färgen finns inte i hans storlek någonstans.
Dogmania kan säkerligen beställa hem den i rätt storlek om du vill ha svart/orange :)
 
Okej, ge mig tips!
Om jag får hem en valp i Maj så kommer jag behöva uppdatera mitt 'gear' när vi drar ut på tävling.
En tygbur stor nog för två hundar på ca 50cm.
Någon form av ihopfällbart staket?
Silvershade-dukar.

Några tips om vart jag hittar bra och prisvärda grejer? :D
 
Okej, ge mig tips!
Om jag får hem en valp i Maj så kommer jag behöva uppdatera mitt 'gear' när vi drar ut på tävling.
En tygbur stor nog för två hundar på ca 50cm.
Någon form av ihopfällbart staket?
Silvershade-dukar.

Några tips om vart jag hittar bra och prisvärda grejer? :D
Jag har en sånhär till 3 eurasier :)
Rosa-valphage.jpg från 4dogs,se
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 112
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 728
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 941
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
1 001
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp