Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har råkat beställa hem lite grejer till bilen så jag får plats med mer hundgrejer i bilen. Har även shoppat ett renhorn samt handledsskydd till Corinne. :p
 
Husse överraskade genom att komma hem vid lunch idag och vara ledig resten av veckan. Så vi åkte och shoppade :angel:
En antispill-skål m hållare till nya bilen, hoppas den kommer fungera bra, annars får vi lämna igen den :p
Biltemas retrieverkoppel. Vi hade tidigare Biltemas vanliga koppel som reservkoppel i bilen eftersom vi ibland drog iväg utan koppel. Men sen vi flyttade hit har vi råkat åka utan halsband också så då tänkte jag att retrieverkoppel blir toppen. Och dyra var de ju inte heller.
Imorgon ska vi åka och köpa stolpar för att kunna börja hägna in tomten. Nätet kom idag och vi har varit och köpt gångjärn och lås idag med. Tjohoo! :banana:
 
Jag gick bananas på Biltemas cykelkorgar häromdagen, så nu är hundbilen 2.0 inredd och klar :D
Hade sedan tidigare en "boxgardin" från Jacson som jag tycker är himla smidig.
18512584_660440780820422_3029150832261070848_n.jpg


och alltså, det ser ju stökigt ut på bild, men är faktiskt riktigt välordnat :D
Jag köpte två stora cykelkorgar, de som hänger innerst, och två mindre. I den övre stora har jag alla dummies, i den undre har jag handdukar och täcken (samt ett sittunderlag och en pall, tydligen :p). Himla smidigt att bara kroka ner dummie-korgen och bära med den ut när man ska träna :D I de två små har jag en torrboll och vantar samt apportkastare + skott till den.
I boxgardinen har jag allt annat :D Minidummies, tennisbollar, bajspåsar, första hjälpen, spårlinor, extrakoppel...
 
Jag gick bananas på Biltemas cykelkorgar häromdagen, så nu är hundbilen 2.0 inredd och klar :D
Hade sedan tidigare en "boxgardin" från Jacson som jag tycker är himla smidig.
18512584_660440780820422_3029150832261070848_n.jpg


och alltså, det ser ju stökigt ut på bild, men är faktiskt riktigt välordnat :D
Jag köpte två stora cykelkorgar, de som hänger innerst, och två mindre. I den övre stora har jag alla dummies, i den undre har jag handdukar och täcken (samt ett sittunderlag och en pall, tydligen :p). Himla smidigt att bara kroka ner dummie-korgen och bära med den ut när man ska träna :D I de två små har jag en torrboll och vantar samt apportkastare + skott till den.
I boxgardinen har jag allt annat :D Minidummies, tennisbollar, bajspåsar, första hjälpen, spårlinor, extrakoppel...
Gissa vem som beställt en boxgardin :angel: :D
 
Jag gick bananas på Biltemas cykelkorgar häromdagen, så nu är hundbilen 2.0 inredd och klar :D
Hade sedan tidigare en "boxgardin" från Jacson som jag tycker är himla smidig.
18512584_660440780820422_3029150832261070848_n.jpg


och alltså, det ser ju stökigt ut på bild, men är faktiskt riktigt välordnat :D
Jag köpte två stora cykelkorgar, de som hänger innerst, och två mindre. I den övre stora har jag alla dummies, i den undre har jag handdukar och täcken (samt ett sittunderlag och en pall, tydligen :p). Himla smidigt att bara kroka ner dummie-korgen och bära med den ut när man ska träna :D I de två små har jag en torrboll och vantar samt apportkastare + skott till den.
I boxgardinen har jag allt annat :D Minidummies, tennisbollar, bajspåsar, första hjälpen, spårlinor, extrakoppel...
Det där med boxgardinen var riktigt smart,jag har 3 st i olika färger,nu vet jag vad jag ska göra med den lila.
 
Köpte en furminator stl M för korthåriga hundar idag. Tycker vår stålkarda är bra men undrar om inte furminatorn är snäppet bättre. Men undrar om den verkligen är värd sitt pris :p.
 
Visste inte ens det fanns kopior :p

En av djuraffären här hade säkert 2-3 olika kopior dvs samma typ av kamma men annat märke. Köpte en sån och är jättenöjd, används för att kamma bort ullen men den sparar det sträva :)
Vad kostar en furminator egentligen?
Jag betalade ca 100 kr för min kopia storlek small.
 
Fick paket från Dogmania idag. Ett nytt halsband eftersom Minn inte har några sen innan :o Den här gången blev det med både namn och telefonnummer. En zero dc-shorter var det också i paketet men den funderar jag på att skicka tillbaka.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 324
Senast: ii-ssa
·
Hundträning Sbk har på sin fb delat information om att det nästa år kommer en ny mässa för hundsport och hundar i tjänst...
Svar
12
· Visningar
630
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
281
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
636
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp