Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan nyss ha beställt hem en borste och en kam för ca 1050kr. Samt en miniflaska leave in balsam för 59kr. :nailbiting:

Det är verkligen mer pengar än vad man någonsin behöver lägga på en borste och kam. Men vissa (som jag) unnar sig aldrig något. Så varför inte unna hunden ett och annat :angel:
 
Kan nyss ha beställt hem en borste och en kam för ca 1050kr. Samt en miniflaska leave in balsam för 59kr. :nailbiting:

Det är verkligen mer pengar än vad man någonsin behöver lägga på en borste och kam. Men vissa (som jag) unnar sig aldrig något. Så varför inte unna hunden ett och annat :angel:

Är det Greyhound? Jag hade en borste därifrån som var helt underbar och värd varenda krona men glömde tyvärr den på en utställning :cry: . Nu har jag ju bara nedklippt hund så går inte riktigt att motivera att köpa en ny. En karda skulle ja iofs kunna behöva :D
 
Är det Greyhound? Jag hade en borste därifrån som var helt underbar och värd varenda krona men glömde tyvärr den på en utställning :cry: . Nu har jag ju bara nedklippt hund så går inte riktigt att motivera att köpa en ny. En karda skulle ja iofs kunna behöva :D

Nej, något annat märke. Vågar inte ens säga vilket. :angel:
 
Vill verkligen slå till mig själv för att jag är så otroligt dum i huvudet. Är egentligen en riktig snåljåp och sparjanne. Men av någon anledning kände jag att jag skulle unna mig detta. Brukar verkligen aldrig... Har inte otroligt bra lön men lyckas ändå spara det mesta vake månad. O_o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 325
Senast: ii-ssa
·
Hundträning Sbk har på sin fb delat information om att det nästa år kommer en ny mässa för hundsport och hundar i tjänst...
Svar
12
· Visningar
630
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
281
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
636
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp