Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Problemet är att jag inte bor i Sverige och här verkar flytvästar för hundar inte direkt vara riktigt på modet... Har iallafall inte sett dem någonstans i "våra" djuraffärer. Därför känns det som att jag måste chansa och bara beställa och hoppas på det bästa.

Tack för hjälpen! :)
Jaha! Ja då skulle jag nog satsa på Rukka. Tinja är slimmad och ganska avlång, och det är den enda som sitter riktigt bra.
 
Jag och @igbest har shoppat varsinn tulpanboll! :banana:

Sen så upptäckte jag att jag visst inte kan ha mina engelsonsbyxor längre. Tänkte köpa ett bar från fritidsfabriken som såklart var slut i storlek. Så då blev det ett par svara från Engelsons så länge. Hoppas jag kan ha dom!
 
Jag har den, köpte när det var rea på hela sortimentet för några dagar sedan. Har inte hunnit prova den än men är mycket skeptisk till dess funktion. Det är alltså inte en kylmadrass som så, inget som "kyler ner" hunden utan mer att det är en madrass som ska kännas svalare än andra filtar osv. Min tanke är att Ebrah ska få ligga och vila på den efter LC-tävlingar. Hon hatar kyltäcken.
 
Är sugen på ett halvstryp med snygg namnbrodyr, finns dock många företag att välja i mellan, har ni några rekommendationer?
 
Valkyria har fått sitt första namnhalsband från Popix, kunde inte låta bli att köpa en broderad kampdutt också
nya-halsbandet.jpg
 
I helgen gick jag loss på Tuggmästarens hemsida och handlade nya tuggisar. Jag valde bort dem som luktade riktigt illa som exempelvis någon tuggrulle i fisk. :yuck:

Idag handlade jag nya selar till Z och nu funderar jag på om det inte är dags att börja shoppa får. Flytten närmar sig med stormsteg! :)
 
Varsin tröja i färgen mocca (till höger) samt varsin sele i olika blå nyanser :) från sofa dogwear!
535023877b3215f362ecba2e33e2758130393f2a261375ce744732913c5a041521d4ba0c.jpg
Åh, du kan väl berätta hur tröjorna var i storlek sedan? Jag är sugen på att beställa till mina dårar, men när jag provade en som en bekant hade så var den för stor trots att den booorde ha varit rätt. Nu minns jag inte vilken storlek det var och hur mycket för stor den var...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 340
Senast: ii-ssa
·
Hundträning Sbk har på sin fb delat information om att det nästa år kommer en ny mässa för hundsport och hundar i tjänst...
Svar
12
· Visningar
640
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
648
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp