Bukefalos 28 år!

Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Gött med ny tråd!

Har överlag varit en bra dag på jobbet! På morgonen fick vi för oss att spela teater för barnen. Rödluvan blev det. Jag fick vara mormor. En del barn började dock gråta när vargen kom :angel:

På eftermiddagen tyckte jag det var för mycket spring på några barn. Efter några tillsägningar att de inte får springa inomhus röt jag till ordentligt; "Nu är det bra! Nu springer ni inte mer. Nu får ni gå in där (pekade på ett rum) och stanna därinne!" De lommade in med dystra miner. När sen en kollega tittade in var det ett av barnen som pep; "X och Y är kissnödiga och jag är bajsnödig... men vi får inte lämna rummet!" Hahaha... stackars barn :D

Nu sitter jag i alla fall på tåget! :laugh:
 
Sv: Singeltråden 52

Åh, jag hade tänkt se finalen på söndag men det blev jobb då i stället, så synd!

Får ladda om till Scandinavium om lite mer än en månad i stället! :banana:
 
Sv: Singeltråden 52

*kl*

Kul med ny tråd!

Jag sitter på jobbet, som vanligt.. Har varit i skolan idag och haft redovisning i kursen "Eget företagande" och jag blev godkänd! :banana: Fick mycket beröm för hemsidan jag fixade inatt (vi skulle ha hemsidematerial som redovisning bland annat) som jag inte la någon energi på.. :o

Jag ska väl även meddela att jag mår bättre, både psykiskt och fysiskt. Om det är vårkänslor eller nåt helt annat återstår att se.. :angel: Även om det har hänt mycket tragiskt den senaste tiden så försöker jag att inte tänka så mycket på det och istället försöka fokusera på det positiva. Jag jobbar endast april ut och sen slutar jag - endast för att ta hand om mig själv. Jag har ju insett att den där väggen har varit farligt nära hela tiden så jag har lyckats få några extra dagar ledigt denna månad, jag kommer troligtvis jobba bara någon helg i april och sen slutar jag!
 
Sv: Singeltråden 52

jag skall titta på YR och Seniorfinalen var tanken iaf :D

Lite kul med invigningen ikväll är ju att det är en showklass där tidigare SM-vinnare rider på utlottade ridskolehästar :p Skall bli roligt att se :angel: många av hästarna de valt ut är stjärnor på att hoppa, men kan ha lite egenheter för sig.. (men är medveten om att Sm-vinnare nog klarar sånt ;))
 
Sv: Singeltråden 52

Åh, kul! Hade det inte varit för att mannens farmor fyller 80 och det ska firas så hade jag också velat gå dit.

Har dock bytt de planerade pyjamasbyxorna mot kjol och bubbel och ska frottera mig med lite läkarstudenter ikväll. Fin start på helgen.
 
Sv: Singeltråden 52

Det låter inte helt fel del heller ;)

Sitter nu och väntar på att klassen skall börja :bump:
 
Sv: Singeltråden 52

Låter trevligt :)

Jag har jobbat 10-18 idag och konstigt nog var jag supertrött när jag kom hem. Blev således ligga på soffan och läsa en bok och inte sådär supermycket fredagsmys här inte. Ska tävla i morgon så jag måste gå upp tidigt också, jag funderar seriöst på att gå och lägga mig strax. Pensionärspoäng för det kanske? :p
 
Sv: Singeltråden 52

kl

hemma från invigningen :) Min favvoäst van :D (ingen aning vilken ryttare som satt på :angel: )
 
Sv: Singeltråden 52

KL

Ny tråd :bump:

Har precis ätit kvällsmat, kom hem för typ 40 minuter sen. Något trött nu. Jobbet går bra, kände mig lite snurrig stundtals idag bara. Massa siffror att hålla koll på!
 
Sv: Singeltråden 52

Trevligt indeed. Vin blev fest och fest blev hipsterkrog på avenyn. Jag som ska vara representabel imorgon, crap.
 
Sv: Singeltråden 52

Ny tråd men ja lite fel Nr :p

Pride:Kul att favoriten vann :).

Själv är man hemma hos Ms föräldrar tsm med M,hans syster plus nya kille.Jag har ju dock träffat honom innan.Hans föräldrar uppträdde en hel del annorlunda mot dom vilket gör att M tycker att det är jobbigt att vara här :(.
 
Sv: Singeltråden 52

KL

Nu sitter jag på jobbet och vill bli underhållen. :p
Iofs ringer det ju, meeeen... Buke är ju rätt viktigt :angel:
 
Sv: Singeltråden 52

HAHA! :D Älskar att du bara "Åh, roligt med SM.invigning" och så vet du inte heller vad det är för nån. :p
Haha, jag vill bara verka världsvan!

Pride: låter ännu roligare nu när jag vet att det handlade om hästar... Rolig idé att lotta ut ridskolehästar åt dem också!

Undret: åter som en fin kväll, var på Avenyn var ni?

Jag hade det mycket fint igår kväll med kvinnodagsfirande med vin och flädersaft. Vi googlade låtar om vår hembygd och hade sen allsång kvällen igenom tills vi åkte till kvinnodagsfesten på Världskulturmuséet. Där var det väl lite sådär, lite för mycket efterfestmusik på banden som uppträdde, och man fick inte ha öl på dansgolvet, men jag träffade i allafall på min syster och sen dansade vi till klockan två.
Nu är jag förvånansvärt pigg och har ett bröd i ugnen.
 
Sv: Singeltråden 52

Ja men ellerhur! :D

Nu sitter jag och försöker ringa upp en snubbe. Bad honom dröja och råkade trycka på paus(som innebär att man lägger på... :angel:) istället för "hold". Så jävla dumt. :p
Och nu sitter han och väntar såklart, så det är bara upptaget...
 
Sv: Singeltråden 52

haha, förlåt :p Avskyr när folk tar för givet att man vet vad de snackar om i sånna situationer :angel:
 
Sv: Singeltråden 52

Haha! Åh stackarn. Du bara "vänta lite" och la på. Hehe. Vilken diss.

Pride: Jag hade ju kunnat fråga...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 453
Senast: bollen__
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 790
Senast: Jeps
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 488
Senast: jemeni
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 998
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp