Singeltråden no. 57

Och jag är med från start, wohoo! :D

Fast "dejten" eller vad man nu ska kalla honom för är förkyld. Tänker INTE åka dit då! :p
 
Och så hörde han av sig och frågade om jag inte kan komma och kramas lite sen. Bara mysa lite :angel: Och jag har ju faktiskt barnvakt ikväll redan så :D
 
@Sleepan Jag håller med om att det är sjukt. Jag tror jag började skriva i tråd 11 eller nåt sånt... I början av 2010. Det är mycket som hänt sen dess för oss alla....

Kl
Så stolt över min häst idag. Vi har ju haft problem med grimman eftersom hon är lite rädd om huvudet. Idag fick jag ta av och på den igen på mindre än 20 sekunder :love: Det är så roligt med framsteg, stora som små!
 
Nej nu lägger jag ner. Crazy cat lady it is.
Funniest_Memes_men-are-temporary-cats-are-forever_18581.jpeg
 
@Sleepan Jag håller med om att det är sjukt. Jag tror jag började skriva i tråd 11 eller nåt sånt... I början av 2010. Det är mycket som hänt sen dess för oss alla....

Kl
Så stolt över min häst idag. Vi har ju haft problem med grimman eftersom hon är lite rädd om huvudet. Idag fick jag ta av och på den igen på mindre än 20 sekunder :love: Det är så roligt med framsteg, stora som små!

Verkligen! Det är ett jäkla tag sen!
Jag började skriva hösten - 10 tror jag :)
Häftigt!

Och du, vad himla kul med hästen! Hon är så fin!
 
Här är en som redan bor på gården med hästarna och katter så det lär ju bara rulla på som det är känns det som :p

Dejten jag hade för ett tag sen verkade inte så intresserad ändå för han hörde liksom inte av sig mer sen, och jag orkar inte vara den efterhängsne längre så är de inte intresserade är inte jag det heller.

Måste ta tag i min snyggläkare, kan inte han bara byta ut sin sambo? :angel:
 
Tar tydligen all otur och olycka på en gång. Lika bra det.
På väg till skolan och känner mig mest som en zombie. Nattens sömn var verkligen inget att hurra för. Somnade sent och katten har lekt grävmaskin i lådan flera gånger = jag har aldrig kunnat sova djupt eftersom jag blivit väckt hela tiden. Trodde på riktigt att det var ett dåligt skämt när alarmet ringde, att någon ställt om min klocka.
Men så var ju inte fallet. Så här sitter jag på tåget till Gbg och vill bara skrika att jag skiter i allt och lägga mig raklång på golvet. Men det vore inte så socialt accepterat, så jag ska snällt sitta här, gå till skolan, genomlida resten av dagen och hoppas att morgondagen blir bättre.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 133
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 502
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 391
Senast: bobbbo
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 003
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp