Singeltråden no. 57

Ingen enskild händelse. Har för mycjet stress i mitt liv just nu. Vill inget hellre än att ha en egen bostad, värma en kopp choklad, sätta mig i soffan och bara andas. Men det kan jag inte, för jag har ingen egen bostad
Ah, ok, trodde det hänt något särskilt som gjort att du lagt bort dejten. Känner igen mig i känslan du beskriver, och den är verkligen inte rolig :( Hoppas det blir lättare snart!
 
Ingen enskild händelse. Har för mycjet stress i mitt liv just nu. Vill inget hellre än att ha en egen bostad, värma en kopp choklad, sätta mig i soffan och bara andas. Men det kan jag inte, för jag har ingen egen bostad

Men nu är det inte långt kvar tills du har en egen bostad! Håll ut ett litet tag till!
 
Men nu är det inte långt kvar tills du har en egen bostad! Håll ut ett litet tag till!
Det är jättelång tid kvar. Hittills har det gått 20 dagar och det känns som att jag ibland är beredd att sätta ett skott i pannan på mig själv (nej, jag tänker inte ta livet av mig, inte ens i närheten). Jag har minst 45 dagar till att ta mig igenom.
 
Woop woop! Vore smidigt att ha någon i närheten som förstår sig på en anatomistuderande ;)
"Kan jag få klämma lite på din axel?" Har blivit en vanlig fråga som flyger ur min mun
Det kan bli intressant i fel sammanhang :angel: :D


Jag var förresten hos "dejten" en sväng igår :angel: Ska försöka ses dagtid nån dag så att jag får ta lite bilder på vovvsan :love: och kanske krama lite på husse förstås ;)
 
Det är jättelång tid kvar. Hittills har det gått 20 dagar och det känns som att jag ibland är beredd att sätta ett skott i pannan på mig själv (nej, jag tänker inte ta livet av mig, inte ens i närheten). Jag har minst 45 dagar till att ta mig igenom.
Har det bara gått 20 dagar?! :eek: Det känns som en halv evighet ju...



Apropå ingenting så fick jag förfrågan om att bli medryttare idag. Två veckor utan häst tog det bara :D Det är kul att vara uppskattad nånstans ändå!
 
Sjukt ändå, att vi är på tråd 57. Tänka sig.
Vi har varit med om rätt mycket tillsammans under de här åren.
/nostalgisk

Jag vill minnas att jag skrev sommaren 2009 när jag nätdejtade en kille i Sthlm som jag träffade massa den sommaren....
Och ja, en hel del har ju hänt sen dess!!
 
Sjukt ändå, att vi är på tråd 57. Tänka sig.
Vi har varit med om rätt mycket tillsammans under de här åren.
/nostalgisk

Det har hänt en del ja. Jag började skriva vintern 10-11, snart fyra år sen. Då var jag nydumpad och mådde riktigt dåligt. Nu vet jag inte riktigt, jag är singel och börjar nog känna mig redo för något nytt snart. Sjukt att en människa kan göra en så rädd för något.
 
Eftersom födelsedagstårtorna försvann i nya forumet så vill jag göra såhär:

hast1%255B1%255D.jpg


och gratta @Undret på hennes födelsedag :D
 
"Använd det som raggningsreplik, "jag läser till sjukgymnast och behöver klämma på muskler - får jag klämma på dig?""
Så skrev en vän till mig idag. Så jag testade det på en grabb idag, och det funkade ju alldeles utmärkt :up:
 
Grattis @Undret!! Men hur kan det vara din födelsedag redan? Det känns som att det inte alls var längesen du planerade din förra födelsedagsvecka!
 
Jag kommer inte ihåg när jag började skriva här men ett bra tag sedan är det och mycket har hänt :p.

Grattis till @Undret


Vad är det med folk som man tror är ens vänner men helt plötsligt svarar de inte på sms längre?
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 329
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 526
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 523
Senast: bobbbo
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 021
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp