Singeltråden no. 57

Tack! Gulledig! Extra fint att du hittat en tårta med min häst ovanpå, de är faktiskt rätt lika :D

Åh, jag kom på att jag tog ju en bild på dig på ett hinder i terrängen! Dock lite snett bakifrån så kanske inte den roligaste vinkeln.. Vad hände förresten, han såg ju så himla fin ut i början där jag stod (helt sjukt stor galopp!)?
 
Han var himla fin @Mitrolle , för första gången så hade han faktiskt lossnat och jäklades inte från start. Men när vi kom ut på fältet och skulle rida mot sexan så dök det plötsligt upp en människa från bakom ett annat hinder, hästen blev skitskraj och gjorde 180 om och jag hade inte en chans att sitta kvar. Han var inte ens kvar i luften under mig. Han är extremt uppmärksam på sin omgivning, och tyvärr för reaktiv på den också än så länge. Men jag vet, hans terränggalopp är något av det bästa jag någonsin haft :love: den är dock lite svår att visa upp ökad vackert i ett 40-ridhus :angel:
 
Vad är det med folk som man tror är ens vänner men helt plötsligt svarar de inte på sms längre?

Usch vad tråkigt när sånt händer @Zarro! :(

Jag har faktiskt gjort så mot en före detta kompis en gång, när jag fick reda på en grej hon gjort som jag verkligen inte kunde hantera just då. Men jag ångrar fortfarande att jag inte gjorde det bättre, det är verkligen inte alls schysst.
 
@Zarro , jag kanske hoppas lite mycket på det goda i mänskligheten nu... men det kan inte ha hänt något i personens liv som gör att hen inte svarar just nu? Om det är ett sätt att fasa ut vänskapen så är det jäkligt tråkigt.
 
@Undret

Aha, men vad tråkigt! Sådär är min valack lite också att han ser saker runt omkring och reagerar med att fly iväg lite, typiskt eftersom det såg ju så fint ut!
Ja, jag fick dåligt betyg på alla längningar i dressyren eftersom jag tolkade förlängda steg som mindre bensprattel än 'ökning' vilket domaren tydligen tyckte att det skulle vara ändå.. Då kan det väl lika gärna stå ökad trav eller något i programmet tycker jag! :p
 
Jag tappade min telefon på stallgången idag. Den sprack i displayen. Skjut mig. Hoppas att den där försäkringen som jag betalat på varje månad täcker att de kan byta display...
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 322
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 526
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 519
Senast: bobbbo
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 021
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp