Singeltråden no. 57

Fantastiska singeltråd! Så roligt vi haft genom åren. :D Minns också när vi skrev ut trådar på någon dag och diskuterade dejter (oftast skumma dejter måste jag väl medge, i alla fall mina). Låt inte tråden dö ut igen :D
 
Fantastiska singeltråd! Så roligt vi haft genom åren. :D Minns också när vi skrev ut trådar på någon dag och diskuterade dejter (oftast skumma dejter måste jag väl medge, i alla fall mina). Låt inte tråden dö ut igen :D

Behövs några som faktiskt lever singelliv då ju, jag är dålig på det!

Men förra helgen var jag i Stockholm och roade mig, sjukt kul, typ som en Vegas-kväll :D
 
Behövs några som faktiskt lever singelliv då ju, jag är dålig på det!

Men förra helgen var jag i Stockholm och roade mig, sjukt kul, typ som en Vegas-kväll :D

Just ja, Vegas! :D
Åh så mycket som kommer tillbaka. HP och alla skumma mail man fick, våra kodord, våra träffar. Allas roliga dejter och ingående beskrivningar och smeknamn. Skratt och tårar!

Jag är så glad att jag träffat er genom dessa trådar :love:

Jag och flera andra som återvänt och skrivit är ju inte singlar längre, är det ett krav för tråden alltså? :angel:
 
Fantastiska singeltråd! Så roligt vi haft genom åren. :D Minns också när vi skrev ut trådar på någon dag och diskuterade dejter (oftast skumma dejter måste jag väl medge, i alla fall mina). Låt inte tråden dö ut igen :D

Är det nu jag ska anmäla mig som varande singel och som därför kanske kan hålla liv i singeltråden? Jag är visserligen rätt nöjd med mitt singelliv och dejtar inte direkt, men visst... jag är ute och roar mig ibland. Kan det vara tillräckligt?
 
Jag dejtar ju emellanåt, men då nätdejtingtråden på senior är betydligt mer aktiv än singeltråden här (plus att jag ju är senior sen ett tag tillbaka ;) ) så blir det mer att jag skriver om det i den..

Kommer dock alltid finnas en särskild plats i mitt hjärta för singeltråden ocj alla som höll dem vid liv :love: Inte riktigt samma grej i nätdejtingtråden :angel:
 
Just ja, Vegas! :D
Åh så mycket som kommer tillbaka. HP och alla skumma mail man fick, våra kodord, våra träffar. Allas roliga dejter och ingående beskrivningar och smeknamn. Skratt och tårar!

Jag är så glad att jag träffat er genom dessa trådar :love:

Jag och flera andra som återvänt och skrivit är ju inte singlar längre, är det ett krav för tråden alltså? :angel:

Har det någonsin varit ett krav? :D Jag menade mer att tråden hålls ju delvis vid liv av galna singelhistorier, och det blir det inte så mycket av från er som har sambo/man/familj kanske.. Inte för att jag bidrar så mycket heller haha!
 
@Praeterea Sålänge du kan tänka dig att dela med dig av det så är det tillräckligt! :D

@Ceta Jag är ju också senior. Men jag känner mig inte riktigt hemma där, har läst i tråden litegrann dock...

KL

Ingen som har någon kul nyhet? Ingen dejt eller något? Jag är i samma läge som innan, försöker väldigt mycket låta bli att kära ner mig i kollegan. Det går sådär :cool:
 
@Praeterea Sålänge du kan tänka dig att dela med dig av det så är det tillräckligt! :D

@Ceta Jag är ju också senior. Men jag känner mig inte riktigt hemma där, har läst i tråden litegrann dock...

KL

Ingen som har någon kul nyhet? Ingen dejt eller något? Jag är i samma läge som innan, försöker väldigt mycket låta bli att kära ner mig i kollegan. Det går sådär :cool:
Ska eventuellt på dejt i början på nästa vecka, men vet knappt nått om honom, så har inte för höga förhoppningar ;)
 
Jag dejtar ju emellanåt, men då nätdejtingtråden på senior är betydligt mer aktiv än singeltråden här (plus att jag ju är senior sen ett tag tillbaka ;) ) så blir det mer att jag skriver om det i den..

Kommer dock alltid finnas en särskild plats i mitt hjärta för singeltråden ocj alla som höll dem vid liv :love: Inte riktigt samma grej i nätdejtingtråden :angel:

Jag har också smygläst en del i er dejtingtråd på senior, men den är ju inte alls lika rolig som Singeltråden var! :p

30 är väl ungdomligt? Eller? :angel:
 
@Praeterea Sålänge du kan tänka dig att dela med dig av det så är det tillräckligt! :D

Just nu har jag inte så mycket att dela med mig av, det händer liksom inte så mycket. Var ute i torsdags och hade kul på dansgolvet, som den bekräftelsejunkie jag är. Bara dansgolvsflirt från min sida dock, inget som kommer leda till något alltså.
 
Åh, jag vet inte! Roligt var det iaf! :D

Och 30 är väldigt ungdomligt! Jag är ju (snart) 27, och typ yngst på jobbet. Känner mig inte alls vuxen, på något sätt!

Det som är bra när jag är hemma i Jkpg är ju att där kommer jag ha barnvakt. Och det känns rätt skönt att utnyttja det nån gång när plutten är lite större, för här har vi inte möjlighet till nån avlastning alls. Nackdelen med att bo så långt från släkt och familj! Så när plutten är lite större tar jag GÄRNA en AW eller quiz night eller så :D
Jag har ju ett halvår kvar till 30, känns lite läskigt även om det bara är en siffra!
 
@Praeterea Du var ute iaf, då händer det typ mer än i mitt liv (som iofs just nu är väldigt fullbokat)!

Jo, fast att jag var ute beror nog mer på att jag gillar att dansa och umgås med vänner, än att jag är singel. Jag vet inte om ragga på krogen är min grej, tycker nätdejting verkar smidigare, även om det verkar krångligt det med.
 
@Evenstar

Jag vet inte riktigt. Har lite (mycket) allmän ångest över vad jag ska göra med mitt liv typ. Så flytta känns inte främmande, men jag vet inte.

@Praeterea

Jag gillar inte heller att ragga på krogen. Men jag gillar inte nätdejting heller. Så jag känner att det är typ hopplöst läge...
 
Jag vet inte riktigt. Har lite (mycket) allmän ångest över vad jag ska göra med mitt liv typ. Så flytta känns inte främmande, men jag vet inte.

@Praeterea
Jag gillar inte heller att ragga på krogen. Men jag gillar inte nätdejting heller. Så jag känner att det är typ hopplöst läge...

Den första delen var inte riktat till mig, men jag svarar/peppar lite ändå. Livet brukar lösa sig på ett eller annat sätt, även om det känns vilset ibland. Jag har lärt mig att gå mer och mer på magkänslan, om min hjärna velar runt och inte kan komma fram till ett vettigt beslut. Det har hittills funkat rätt bra och har det inte gjort det har jag ändrat mig och gjort något annat.

Utan att veta säkert, för att jag aldrig har gått in för det fullständigt, så tror jag att jag är ganska kass på att ragga på krogen. Jag är svinbra på att flörta på dansgolvet, dansa lite, möjligtvis bli erbjuden en drink, men sen...? skulle jag vara intresserad av att knyta nån slags kontakt utöver det, vet jag inte hur jag gör och hade antagligen känt mig lagom bortkommen. Och @RedHyuuga, där nånstans faller konceptet ragga i matbutiken också.

Och nätdejting känns så seriöst, i betydelsen "jag nätdejtar och letar verkligen efter Någon". Det är jag nog inte riktigt redo för.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 938
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 617
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 898
Senast: bobbbo
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 161
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp