Snacktråd 2018

Har bokat terrängträning i morgon kl 12. Snöstorm här o helt vitt :laugh: Var ingen snö alls i Tågarp för 1 h sedan dock. Min eminenta fotograf hade den goda smaken att köpa hus bredvid terrängbanan så hon uppdaterar @Wilisia löpande :D
 
Påminner mig om när jag kom hit som typ 13-14 åring och skulle lägga ut en "rolig bild" som jag tagit på en fälttävlan i Gärds. Helt omedveten om att det var @fio som var på bilen :angel: (Om jag nu minns rätt..? Någon på buke var det iaf :p )
 

Men vaddå :confused:
Jag ser alltid ut så när jag rider :angel:

FB_IMG_1522349682713.jpg
 
Ååååh @fio tack för detta. Men det att du har haft pressfotografer när du gör dessa sköna vurpor säjer ju en del. När jag ramlar av så ser ingen.. ( tur det iofs , inte lika snyggt)
 
Redan trött på den här jävla skitsäsongen. Slutet av mars och vi har genomfört 4 tävlingsdagar. De stora hästarna har knappt gått en runda alls och badminton är en månad bort.. precis kommit hem från inställd tävling där 3 av 7 hästar kunde genomföra sina klasser, övriga 4 kom för att göra sin dressyr. Heja liksom.
 
Redan trött på den här jävla skitsäsongen. Slutet av mars och vi har genomfört 4 tävlingsdagar. De stora hästarna har knappt gått en runda alls och badminton är en månad bort.. precis kommit hem från inställd tävling där 3 av 7 hästar kunde genomföra sina klasser, övriga 4 kom för att göra sin dressyr. Heja liksom.
Det kan bara bli bättre? :confused: *Peppar, peppar...*

/Lady_S
 
@fio Hade en förkärlek för att bada när hon var yngre...jag gillade under en period att undersöka hur djupa alla diken var på olika banor....:o:D

@Krumelur Katt-fan kom fram idag...hade tydligen varit på visit hos nån granne så det blev ju inget Blåkulla för mig! Kunde inte komma 1 år till utan katt...
 

Liknande trådar

Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 436
Senast: Shixle
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 115
Senast: nullo-modo
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 620
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 950
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp