Snacktråd 2018

Vi hoppade i skogen idag.. Typ det närmaste terrängträning jag lär komma på ett tag.. Vi har en minibana vid stallet med typ fem hinder på knähöjd och med grenar i ansiktshöjd :D Men jag saknar gamla terrängbanor när jag rider därinne...där hindren var en del av naturen :love:
 
Haha, jag tyckte Åke var en utmaning att sätta igång men hans explosioner var en barnlek i jämförelse.

Ja akta dig...jag skadade ryggen förra året på det sättet. Inte för att jag ramlade av men för att det blev ett sådant ryck i ryggen i alla kast och explosioner..
 
Ja akta dig...jag skadade ryggen förra året på det sättet. Inte för att jag ramlade av men för att det blev ett sådant ryck i ryggen i alla kast och explosioner..
Plegicil var ordet sa Bull.
Han blir farlig för mig, sig själv och omgivningen.
 
Ja akta dig...jag skadade ryggen förra året på det sättet. Inte för att jag ramlade av men för att det blev ett sådant ryck i ryggen i alla kast och explosioner..

Oi, shit, kan man skada sig på det sättet?! Då är jag nog väldigt i riskzonen.... :o
 
I m

I mitt fall blir det nog bakom för den står (hoppar och far...) på bakbenen. :crazy:

Grå reser sig aldrig som tur är...han kan göra något levadliknande för att sedan smälla iväg i något kapriolliknande som sedan avslutas med bocksprång om man inte hinner få upp huvudet.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 416
Senast: Shixle
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 013
Senast: nullo-modo
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 531
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 870
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Avla utan fullständig stam?
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp