Snacktråd 2018

Lilla gumman *klappklapp* det är en faslig tur för dig det...

För att du är så skrämmande i ditt rosa hjälmöverdrag....? :angel:

Kanske borde testa att byta til nåt sånt här istället: ;)
CCLED-01-Devil.jpg

Pigan passar utmärkt tycker jag! Den Rosa Pigan.....:devil: @Wilisia
Jaja, ska vara snälla med er som snart är pensionärer :up::angel:
 
Ja det kommer du inte så långt på.... Tanten här har upplevt sporten på riktigt som du aldrig kommer få chansen till.. Lång 3 dgrs med steeple och distanser och 10 minuters boxen . Så det så!!!
/ Stolt tant :cool:
Gör mig lite ledsen faktiskt :cry:
 
Är det någon mer än @svorskan och jag som planerar att rida stilterrängen i Flyinge ?
Jag planerar att åka ner en vecka innan för att träna , jag hoppas att jag får semester stilterrängshelgen. Det är en väldigt bra start att slippa rida en hel fälttävlan.
 
Är det någon mer än @svorskan och jag som planerar att rida stilterrängen i Flyinge ?
Jag planerar att åka ner en vecka innan för att träna , jag hoppas att jag får semester stilterrängshelgen. Det är en väldigt bra start att slippa rida en hel fälttävlan.

Planen är att min häst ska vara frisk och gå då. Oklart vilken ryttare :D
 

Liknande trådar

Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 418
Senast: Shixle
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 062
Senast: nullo-modo
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 548
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 894
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp