Snacktråd 2018

Aha det finns en tanke om att rida själv alltså?

Kanske. Beror på hur mycket vi kan träna innan, och om det finns 80 såklart. Men troligtvis vill jag ha honom mer riden av chefen o den lilla (så han håller sig frisk :cautious:) så att den lilla får starta. Jag börjar gärna med Vinslövs 70 o sen Sugar Cup Senior :D
 
  • Gilla
Reactions: fio
Det är inte direkt så mycket att jag tycker det är läskigt längre, han känns jättefin numera. Men hittills har han ju inte hållt för att "bara träna" för mig utan behöver ridas en hel del av chefen o den lilla.
 
Visst är det inga kval i stilterrängen? Till 100 alltså? Jag har ju tappat min kategorisering from detta året så from i år blir jag vanlig dödlig övrig :rofl:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 418
Senast: Shixle
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 062
Senast: nullo-modo
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 548
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 894
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp